|
Kære aminoer Jeg har nu lavet nogle referencer og en hjemmeside, så jeg er 100% klar til bestillinger af tekst(er). Alle 3 referencer gav god feedback og var tilfredse med deres tekst. Det blev til 4 i alt, som kan ses lige her:
Digital luftfugter fra Babymoov (for Mor og Baby / morogbaby.com) Haveservice (for Sanddal Service / sanddalservice.dk) Strippere i Region Hovedstaden (for Strip Danmark / stripdanmark.dk) Strippere i Region Sjælland (for Strip Danmark / stripdanmark.dk)
Se selv deres kommentarer i bunden her på side 2 og side 3: http://www.amino.dk/forums/t/130017.aspx?PageIndex=2
Vil du også have mere tekst på din side? Så koster en tekst på cirka 250 ord = 250 kr. eksklusiv moms. Der kan bestilles tekster i alle længder, hvis der minimum bestilles tekster på 250 ord.
HUSK at tekster er en god investering og det er nødvendigt at skrive om alle kompetencer / produkter for at Google ved hvad du/I tilbyder.
Kort om mig Til daglig arbejder jeg med SEO på hjemmesider og webshops. Derfor ved jeg hvad der skal til for at dukke godt op på søgemaskinerne, men altid med fokus på at kvaliteten samtidig er høj. Dog garanterer jeg ingen bestemte placeringer, da det også afhænger meget af konkurrencen og din sides autoritet. Jeg har erfaring med stort set alle tænkelige brancher og både små og store firmaers hjemmesider.
Spørgsmål??? Har du spørgsmål eller ønsker du forslag til hvad der kan skrives om, så tøv ikke med at kontakte mig.
Se mere / bestilling af tekster Se meget mere på min side, hvor der også kan bestilles tekster. Vil du være en af de første? Så skynd dig at bestille her. |
jeg har sendt en e-mail , jeg takker for det gode arbejde ![]()
Bliv gratis medlem