Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina - Læs om vores erfaringer

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 5 person

Min partner og jeg har for første gang importeret varer (nærmere betegnet pokersæt) fra Kina, og vi har blogget om hele processen på vores blog - læs indlægget her! 

Har du erfaringer med import fra Kina eller andre lande som du vil dele? Har vi lavet fejl i vores process, eller er der noget vi kunne have gjort anderledes?

Del gerne dine erfaringer og råd med os, og har du slet ingen erfaringer så vil vi gerne dele det vi har lært om import fra Kina, så læs indlægget eller spørg gerne her i tråden :-).

 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars!

Jeg er lidt spændt på at høre om i fik overskud på salget?
Fordi det er da mange penge på webshop, og fragt, og varer?

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi modtog de 4 paller med pokersæt i onsdags, så vi har endnu ikke afsat hele partiet.

Vi sælger varerne dyrere end vi har købt dem, og vi har selv bygget webshoppen, så vi regner bestemt med at få overskud på vores salg :-)!

 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåår okay!

Super fedt, held og lykke med projektet!Yes

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Mange tak - god vind kan man altid bruge!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at  vide, om man kan undgå ting som:

Team Freight, som var det firma, der skulle fragte vores pokersæt fra skibet til lager sendte os en lidt spændende regning som indeholdte, for os ukendte termer og gebyrer, som:

  • CISF
  • LCL Service Charge
  • Terminal Handling
  • Ekspeditionsgebyr
  • PP & SAF
  • Security Fee
  • Miljø tillæg
  • Fortoldning
Det virker som om, at det er den absolutte største omkostning, derfor kunne det være spændende at vide, om der var andre alternativer? 
Mvh
Mark
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

2 ting:

1) du undgår nok næppe alle de omkostninger, men det kan være væsentligt billigere at snakke med et dansk firma om fragten også få kineserne fx. til at aflevere det i shenzhen havn - jeg giver normalt ca. 2500 kr for optil 3 cbm inklusiv levering til addresse i københavn.

2) Hvilken shop bruger i på pokersets.dk? - den er ret smart fordi de er så "lille"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Min partner og jeg har for første gang importeret varer (nærmere betegnet pokersæt) fra Kina, og vi har blogget om hele processen på vores blog - læs indlægget her! 

Har du erfaringer med import fra Kina eller andre lande som du vil dele? Har vi lavet fejl i vores process, eller er der noget vi kunne have gjort anderledes?

Del gerne dine erfaringer og råd med os, og har du slet ingen erfaringer så vil vi gerne dele det vi har lært om import fra Kina, så læs indlægget eller spørg gerne her i tråden :-).

Dette er super god karma - 5 stjerner her fra Yes

1000 tak for dit indlæg og fordi du deler din erfaringer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Hej

2 ting:

1) du undgår nok næppe alle de omkostninger, men det kan være væsentligt billigere at snakke med et dansk firma om fragten også få kineserne fx. til at aflevere det i shenzhen havn - jeg giver normalt ca. 2500 kr for optil 3 cbm inklusiv levering til addresse i københavn.

2) Hvilken shop bruger i på pokersets.dk? - den er ret smart fordi de er så "lille"

1. Er der et bestemt dansk firma du kan henvise til? Jeg mener at vores leverandør sendte fra "Ningbo, China".

2. Det er den samme shop som GameGeeks.dk kører på, det er en del af vores CMS som alle vores sider kører på. Og ja den er rigtig smart, og konverterer samtidigt knap 5 %. (Du må endelig skrive såfremt en sådan løsning er interessant for dig).

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:

Dette er super god karma - 5 stjerner her fra Yes

1000 tak for dit indlæg og fordi du deler din erfaringer.

Selv tak, dejligt at vide det er brugbart!

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)