|
Hej alle østjyske iværksættere (Vejle og omegn). Jeg er ved at opstarte et lille lokalt iværksætterhus, da jeg mener det må kunne gøres billigere og bedre end de løsninger som findes i Vejle og omegn i dag (ie IT innovation og andre offentligt ejede innovationshuse). Vi har selv behov for kontor og mindre lager, da vi er en mindre distributør af forskellige produkter B2B og B2C. Er der nogle som har interesse for dette hører jeg gerne fra jer snarest ![]() |
Kontor og lager "ildsjælenes bolig" i trekantområdet
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Hvor store lokaler forventer du det bliver? PS. kan kontaktes på martin(at)venio.dk |
|
Vi har kig på flere lokationer, ideen er at det skal være fleksibelt. Hvor meget plads har I behov for? Jeg har personligt selv kigget på Codanhus, men synes det er svært at parkere der både for os og vores kunder. Det e rda også en rimelig dyr løsning eller? |
|
Parkeringen er netop en af de ting vi er trætte af, for det første skal vi betale 600 ex moms pr parkeringsplads i måneden, og for det andet er disse i en aflåst kælder så vores kunder har ikke mulighed for at benytte dem. Vi har brug for at kunne sidde en 4-5 stykker på kontoret, vi sidder pt. 3. Codanhus var rigtig godt som start, og vi har haft meget gavn af at ligge der, men som tiden går har man jo behov for andre ting. Hold os endeligt opdateret med hvordan jeres planer skrider frem af. Jeg ved blandt andet at Brian fra Inmende også leder efter kontorplads i vejle, så der er bestemt et marked for det. |
|
Har behov for plads til en enkelt mand, så det er ikke det vilde plads jeg behøver. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem