Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg et coaching firma op?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Big Smile Hej alle aminoer !

WinkNu inden I alle spilder jeres gode søndag skulle I måske se denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/131236.aspx?PageIndex=1

Det en øjeblik er tråd starter jura studerende det næste Coach, hvad mon det næste bliver ? bedrager ?

God søndag

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Ja man må konstatere at inkonsekvens kan have en konsekvens Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:56

Hej Ninjaman

Ninjaman:
Jeg kan også andbefale dig noget til ca. 15000 kr her i Danmark.

Hvad er det du kan anbefale?

Ninjaman:
Jeg kender flere der gik ned med strass, fordi de gik til en coach som ingen uddannelse havde eller andet relevant baggrund

Det er det samme som de der psykoterapeut, de skader samfundet. Har selv en ven der er uddannet psykolog og han tager også lang afstand. 

Tak for din hjælp

Mvh

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 12:59

Hej Foleman

Folmand:
Skulle jeg nogensinde hyre en Coach, så ville jeg hyre en person der havde en relevant uddannelse i forvejen - som havde bevist at han/hun selv havde ben i næsen og var i stand til at implementere diverse værktøjer til progression i hverdagen.

Det er jeg helt enig i. Yes

Mvh

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 13:02

Trisha82:

Hej Foleman

Folmand:
Skulle jeg nogensinde hyre en Coach, så ville jeg hyre en person der havde en relevant uddannelse i forvejen - som havde bevist at han/hun selv havde ben i næsen og var i stand til at implementere diverse værktøjer til progression i hverdagen.

Det er jeg helt enig i. Yes

Mvh

Hvem og hvad er du? For du er i hvert fald ikke Jurastuderende ved KU ;-)

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 13:04

Goddag IB

Jeg må ærlig indrømme du skuffer mig at du sådan skal lange ud efter mig. Jeg har startet flere tråde op, for netop at søge den hjælp, man kan få på denne site.

Hvorfor er det et problem at have flere trådede? Det er da for lavt at bruge tid på kritisere en som brænder for en masse og derfor har mange spørgsmål.

Det en øjeblik er tråd starter jura studerende det næste Coach, hvad mon det næste bliver ? bedrager ?

Men i det du ingen gang kan stave og ved ved hvad mine tråde handler om ja så burde du bare blande dig udenom.

Jeg har starte en seriøs tråd og ikke en debat om hvad der er rigtig eller ej, det kan jeg simpelthen ikke bruge min kostbare tid til.

Til sidst skal det siges at jeg har klaget både over dig og de andre individer der ikke kan opføre sig ordenligt herinde.

/Trisha

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Trisha82:

Goddag IB

Jeg må ærlig indrømme du skuffer mig at du sådan skal lange ud efter mig. Jeg har startet flere tråde op, for netop at søge den hjælp, man kan få på denne site.

Hvorfor er det et problem at have flere trådede? Det er da for lavt at bruge tid på kritisere en som brænder for en masse og derfor har mange spørgsmål.

Men i det du ingen gang kan stave og ved ved hvad mine tråde handler om ja så burde du bare blande dig udenom.

Jeg har starte en seriøs tråd og ikke en debat om hvad der er rigtig eller ej, det kan jeg simpelthen ikke bruge min kostbare tid til.

Til sidst skal det siges at jeg har klaget både over dig og de andre individer der ikke kan opføre sig ordenligt herinde.

NoMen alle kan jo her se at du staver fantatisk.

WinkDu kender heller ikke forskel på forkert stavning og fejlslåning på tastaturet.

Hvem er det du kalder individer og har anmeldt ?

Hvis du selv vil være fejlbar og ydmyg, burde du ikke selv falde i vores andre store faldgrupper, som de primitive personer vi er .

Hvad med dokumentationen for indmeldelse på det juridiske fakuletet ved KU ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S: Det er ikke Dansklærerforeningen eller Dansk Sprognævn der sidder herinde på Amino, men en flok energiske iværksættere og selvstændige, som hjælper hinanden med alt muligt, og ikke plat og bedrageri, som hører hjemme andre steder.

Ja det er iorden med flere tråde. Men skal moralen og etiken ikke være iorden ? når man spørger om råd og vejledning ? og ikke bygge på forkerte og falske oplysninger ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Trisha82:
Men i det du ingen gang kan stave

Bare en høflig tilkendegivelse herfra, der går på at det nok er rimeligt kedeligt at påpege andres fejl og samtidig klage over dem, iæsr hvis ikke man selv er velbevandret indenfor dansk grammatik, sprogbrug og des lignende.

I de observationer jeg indtil nu har gjort, der må jeg indrømme at jeg også betvivler din studieretning, jeg finder dig for perpleks til at kunne gennemføre dit studie Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Trisha82:
Men i det du ingen gang kan stave

Bare en høflig tilkendegivelse herfra, der går på at det nok er rimeligt kedeligt at påpege andres fejl og samtidig klage over dem, iæsr hvis ikke man selv er velbevandret indenfor dansk grammatik, sprogbrug og des lignende.

I de observationer jeg indtil nu har gjort, der må jeg indrømme at jeg også betvivler din studieretning, jeg finder dig for perpleks til at kunne gennemføre dit studie Smile

Ja det er lidt uheldigt at påpege andres fejl, når man ikke engang er bedre selv Big Smile

Bær over med mig, tråden var alligevel kørt helt af sporet.. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 14:07

Indrømmet griner selv af det nu :)

God dag

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:30

Hej,

Jeg er selv i gang med en Certificeret NLP Master Coach uddannelse har har med mig i bagagen en Certificering NLP Coach Practitioner. På masteren har vi eksempel vis 6 evalueringer/ eksamener undervejes som alle skal bestås for at få certificeringen. Det er både i konflikthåndtering, modeling, coaching og NLP m.m.

Det giver mig utrolig meget at kunne øve de teknikker vi lærer med mine klassekammerater!!! Og vi får feedback og sparring. Jeg føler mig kompetent fordi jeg uddanner mig et sted for de har mange års erfaring med netop disse uddannelser så jeg får ikke kun uddannelsen med mig derfra mens også stemning, netværk, opbakning, tilknytning i forhold til videreuddannelse og kunder og meget mere.

Bare lige så du kan sammenligne med hvad du nok vil mangle ved et gratis eller online hold.

Held og lykke, Helle

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)