Goddag IB
Jeg må ærlig indrømme du skuffer mig at du sådan skal lange ud efter mig. Jeg har startet flere tråde op, for netop at søge den hjælp, man kan få på denne site.
Hvorfor er det et problem at have flere trådede? Det er da for lavt at bruge tid på kritisere en som brænder for en masse og derfor har mange spørgsmål.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Det en øjeblik er tråd starter jura studerende det næste Coach, hvad mon det næste bliver ? bedrager ?
Men i det du ingen gang kan stave og ved ved hvad mine tråde handler om ja så burde du bare blande dig udenom.
Jeg har starte en seriøs tråd og ikke en debat om hvad der er rigtig eller ej, det kan jeg simpelthen ikke bruge min kostbare tid til.
Til sidst skal det siges at jeg har klaget både over dig og de andre individer der ikke kan opføre sig ordenligt herinde.
Men alle kan jo her se at du staver fantatisk.
Du kender heller ikke forskel på forkert stavning og fejlslåning på tastaturet.
Hvem er det du kalder individer og har anmeldt ?
Hvis du selv vil være fejlbar og ydmyg, burde du ikke selv falde i vores andre store faldgrupper, som de primitive personer vi er .
Hvad med dokumentationen for indmeldelse på det juridiske fakuletet ved KU ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
P.S: Det er ikke Dansklærerforeningen eller Dansk Sprognævn der sidder herinde på Amino, men en flok energiske iværksættere og selvstændige, som hjælper hinanden med alt muligt, og ikke plat og bedrageri, som hører hjemme andre steder.
Ja det er iorden med flere tråde. Men skal moralen og etiken ikke være iorden ? når man spørger om råd og vejledning ? og ikke bygge på forkerte og falske oplysninger ?