Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kraks

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en webshop og har fået et tilbud fra Krak, som gerne vil tilbyde en "slå-op"-funktion i indkøbskurven.
Kunden indtaster sit tlf-nummer og så findes adresse m.m. automatisk.

Er der nogen der bruger sådan en funktion?
Kan det betale sig?
Er konversionsraten steget efter I begyndte på det?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:54
Hvis det virker helt optimalt, så ville jeg mene at det godt kan betale sig. Der er ikke så mange der har det endnu, men jeg kunne godt se det smarte i at kunne indtaste mit tlf-nr, hvorefter navn, adresse mm. automatisk bliver indtastet.

Hvad er priserne på den service?

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:30
Implementer det sådan at det ikke tilfører siden flere "funktioner". Det skal bare være sådan at kunden taster sit tlf som det første og så kan et javascript udfylde resten af felterne så snart kunden har tastet 8 cifre. Ikke noget med flere knapper eller noget.

Så er det helt sikkert pengene værd.

hvad koster det egentlig?

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:29
Følger også lige med på tråden :)

Syntes også dette er et sjovt dilemma om det er noget som er lækkert at kunne tilbyde ens kunder m.m.

Men er også interesseret i hvad pris klasser sådanne ting ligger i  :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:43
Jeg er ved at indhente svar fra KRAK og vender tilbage hertil,l når jeg har det.
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:54
Kanon!

Ser frem til lige at høre hvordan de ordner sådanne ting, for der skal være også programmeres lidt så systemet passer til dit, eller ja, ved faktisk ikke hvordan krak ordner disse ting.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 06:46

Har også modtaget et sådant brev fra Krak et par gange, hvor de påstår at man set min shop. De trænger dog til at få pudset brillerne, da jeg har en Scannet-shop som allerede har en sådan funktion som er en del af shopløsningen og ikke koster ekstra

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)