Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping firma i dk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Er der nogen der kender til nogle dropshipping firmaer i danmark?

Jeg vil gerne starte min egen webshop uden at have noget lager, men synes det er meget svært at finde nogle firmaer som udbyder det.

Det er ligemeget om det er tøj, smykker, elektronik osv. Alt har interesse..

Håber nogle vil komme med nogle bud :)

Mvh

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hej,

Jeg ved at flere af de store IT distributører tilbyder drop shipment.

Tilmeldt 22. Mar 07
Skrevet kl. 13:45
Okay hvilket firma er det så? :)

Hilsen

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hej,

Ingram Micro, Tech Data, Actebis, check selv flere i distributør guiden på www.crn.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:00
Pixmania tilbyder hvertfald dropshipping, læs lidt mere her; http://www.pixmania-pro.com/dropshipping-dropship-uk-dropshipment/dkuk_drop.html

// Jesper Skov

Tilmeldt 22. Mar 07
Skrevet kl. 14:00
Okay takker..

Ingen der kender noget indenfor tøj, lingeri, smykker, sexlegetøj eller noget andet?

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:57
Hej du kan få din egen webshop med 100000 produkter ved at klikke det grønne banner på

http://www.nanotrade.dk forsiden og betale 149$ til det firma der udbyder det eller vælge at

nøjes med produkterne til salg via auktioner f.eks. til 99$ eller en kombination for 199$

Se mere på siden har også mulighed for at hjælpe med email kampagner pr. kampagner med videre

til yderst favorable priser.

Med venlig hilsen

Nanotrade

Jan Rokkjær

Tilmeldt 22. Mar 07
Skrevet kl. 00:06
Hej Jan

Det lyder da rigtig spændene med Nanotrade.

Hmm er det ikke ulovligt at modtage den mailling liste på alle de emails? lyder lidt som spam for mig :S

Hvad med det Nanotrade.. Kan jeg så bare sælge tingene stk vis over ebay eller qxl? ikke noget jeg skal have lager eller stor kapital for at være med osv?

Du må gerne fortælle mere om det hvis du vil. Gerne i en mail B-Christensen85@hotmail.com

Mvh

Brian

Tilmeldt 22. Mar 07
Skrevet kl. 00:22
Hmmm fandt dette link hvor folk hagler det program ned som du henviser mig til...

http://www.ripoffreport.com/results.asp?q1=ALL&q4=&q6=&q3=&q2=&q7=&searchtype=0&submit2=Search!&q5=DropShipDesign&Search=Search

Nogen der kender noget til det?

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt sige om der er hold i det, men nogle af påstandende er direkte falske da firmaet i deres information har skrevet at de holder penge til f.eks. affiliates tilbage 30 dage efter en ordre er afgivet af hensyn til fortrydelsesret fra kunden mht. login har jeg også oplevet problemer af og til med sikkerheds niveauet eller det der bliver skrevet selvom det egentligt er en slåfejl i kode eller navn under login der har været skyld i det. Firmaet har udemærket ticketsystem der normalt besvare emails stillet i en høflig tone ihvertfald indenfor 24 timer, så alt i alt har jeg indtil videre være tilfreds, men har lidt penge tilgode hos dem og skal da gerne give lyd igen hvis de ikke bliver udbetalt.

Med venlig hilsen
Jan Rokkjær
Nanotrade

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)