Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye resultater - Sådan!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har en fantastisk mulighed til dig, som ikke er bange for at prøve nye ting af for at opnå større resultater i din forretning – Og i denne omgang er det helt GRATIS og ganske uforpligtende.

I forbindelse med min afsluttende del af Mindjuice master coach uddannelse med speciale i team og virksomheds coaching skal jeg ud og coache et team i den ”virkelige verden”.
Indtil nu har vi elever, selv skulle danne nogle teams og vi har trænet værktøjerne i hinandens teams.

Da jeg elsker iværksætterånden på Amino og ofte har fået hjælp herinde, har jeg besluttet at give igen herinde i form af tilbud om gratis teamcoaching.

Hvem kan gøre brug af denne mulighed?
En virksomhed med et team på 3-8 teammedlemmer (virksomheden kan sagens have flere teams under sig – det er dog kun et teams der får coaching.)
Er indstillet på at overholde den skriftlige aftale der indgåsVirksomheden er i Københavns området
Er indstillet på at modtage teamcoaching 3 gange i 2-3 timer.
En virksomhed der kan modtage sine sessioner i perioden (14-07-11/06-10-11)

Hvad kan du forvente, at virksomheden får ud af det?
Der bliver skabt en fælles retning i teamet i forhold til målsætning, hvilket gør at I hurtigere opnår, jeres ønskede resultater
Jeres målsætning bliver skarp, præcis og målbar
Der skabes tryghed i teamet og alle får mulighed for at blive hørt
Teamet vil efterlades med en følelse af at gå i samme retning

Lyder ovenstående som noget for dig og din virksomhed eller har du behov for uddybning så hiv fat i mig på:
Amino – i tråden her eller i en privatbesked
Mail: maismidt@gmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig

De bedste tanker Mai Smidt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)