Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udenom danske leverandører?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/26/2005 5:09:52 AM
Forfatter: Ditlev

Husk at 99% af alle ipod/xbox/mobil forhandlere på alibaba udelukkende er der for at tage fusen på godtroende førstegangs importører.

Især den del der siger de kommer fra UK. Få altid en partner, bekendt eller anden til at se ipods''ene fysisk før du køber. Der er masser af firmaer der tilbyder den slags services over hele verden.



:)


d.


Det er rigtigt, det koster ikke mange $$$ at få en til at komme ud og kigge på dine varer inden du betaler for dem. Det kan nok være en god idé når du vil importere et produkt som Ipod''en
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
lad vær med at søge efter mærkevarer på Alibaba. 99% af dem er enten kopier eller fup. Alibaba er et godt sted til at finde leverandører af alt muligt sjovt og ikke-brandede produkter.
Mht. at finde en udenlandsk leverandør af Ipods, så kig i Tyskland og USA. Det er de eneste steder, hvor du har en mulighed for at finde en lidt billigere distributør. Apple har nogle ekstremt populærer produkter, og de har altid været kendt for at presse kanalerne til det maksimale, så det bliver meget svært at finde dem til en rimelig pris.
Jeg kan oplyse dig, at den billigste Ipod Nano 2GB hos en forhandler i Tyskland koster 1200kr. excl. moms og i USA lige i underkanten af 200$ (ca. 1236kr). Ipod Nano 2GB koster henholdsvis ca. 1286kr. og 1261kr. på Apple.de og Apple.com. Som det ses er, der ligesom i DK ikke den store forskel på priserne hos de billigste forhandlere og Apple. Og som man også kan se, så er der ikke den store forskel fra den danske pris på 1280kr excl. moms, så jeg tror, at det er en særdeles bevidst strategi fra Apple, at det skal koste nogenlunde det samme i hele verdenen.. Derfor tror jeg ikke, at I får held med at få meget større avancer, men jeg er ret overbevist om, at I godt kan få et par procenter mere ved at hente det hjem fra Tyskland.
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :



Husk at 99% af alle ipod/xbox/mobil forhandlere på alibaba udelukkende er
der for at tage fusen på godtroende førstegangs importører.



Især den del der siger de kommer fra UK. Få altid en partner, bekendt eller
anden til at se ipods'ene fysisk før du køber. Der er masser af firmaer
der tilbyder den slags services over hele verden.



----------------------

Det er rigtigt, det koster ikke mange $$$ at få en til at komme ud og kigge
på dine varer inden du betaler for dem. Det kan nok være en god idé når
du vil importere et produkt som Ipod'en



----------------------
>>> Og så er det jeg spørger; Hvordan finder man denne person, som skal komme ud og kontrolere ens vare i f.eks. Kina eller et hvilket som helst andet land? Og hvordan aflønner man ham/hende?
Hilsen Dennis
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)