Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at teste beregner, der viser hvor meget et kundeemne er værd

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet en beregner, hvor man kan se, hvor meget et kundeemne er værd. Se: http://wp.eregner.dk/?page_id=275 Ideen er at bruge en virksomheds egne tal til at lave en beregning over, hvor meget et kundeemne er værd. Værdisætningen er vigtig fordi denne måde at skaffe nye kunder på ofte er en overset måde at få kunder på. Beregneren er lavet vha. Eregner.dk. I beregningen går jeg ud fra at en kunde refererer nye kunder (mund til mund). Dette har en ret stor effekt, som i høj grad er afhængig af, hvor god virksomheden er til at pleje sine kunder. Med denne beregner forsøger jeg at bruge virksomhedens egne tal for deres succes til at finde ud af om det kan betale sig for dem at købe leads. Jeg vil gerne have jeres feedback på beregneren. Kan man opstille beregningen og tallene på den måde? Jeg har i beregneren ikke gjort meget ud af at få det til at se flot eller overskueligt ud. Se venligst alene på tallene og giv feedback. Der er nogle ting jeg ikke har taget med i betragtningen for enkelthedens skyld. På forhånd tak for jeres hjælp.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)