Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb og sælg virksomhed på Amino Virksomhedsbørs

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-04-2007 22:55:12 Forfatter: magle
Dato: 25-04-2007 22:44:59 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 25-04-2007 21:38:20 Forfatter: Ronnie Gasseholm
Kan i ikke screne annoncerne inden de kommer op.

Mange af dem er gode men en del af dem bør ikke ligger der, best case kunne de sælge sig selv på QXL.

En del af dynamikken vil gå af hvis vi screener, men jeg har fjernet en del hen ad vejen.

Der ligger et par stykker der kun er ideer og dem overvejer jeg at fjerne. Men igen, vi kommer med en service der netop er til dem, så måske skal jeg bare lade dem være indtil nu.

Hvis det ikke er dem du tænker på, så giv mig lige et par eksempler.

Dbh Martin

Jeg vil gerne lidt komme med et eksempel, se her http://www.amino.dk/virksomhedsbors/annonce/vis/241

der er jo ikke tale om salg af virksomhed, men derimod et produkt.

Er det noget du ved eller noget du tror?
Jeg er enig i at det ikke ser sådan ud, men hvem ved?

Dbh Martin
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:08
Nu kender jeg ikke det pågældende firma, og kan da godt se det drejer sig om et produkt, men hvorfor det ikke også skulle være et firma der kan sælges, forstår jeg ikke. De fleste firmaer drejer sig jo om et "produkt" på den ene eller anden måde.

Så jeg vil rigtig gerne have uddybet hvorfor det ikke skulle ligge der?

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:01
 Jeg er i den lykkelige situation at jeg har fået 3 mailbox sider henvendelser vedr. www.monsterbilligt.dk - det er jo dejligt. Min udfordring var så at jeg ikke kunne se hvilke 3 henvendelser det var jeg ikke havde læst. (Løst ved at klikke alle henvendelserne igennem.) Nu er det nævnt såfremt det ikke er på jeres checkliste..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:25
Dato: 28-04-2007 20:00:56 Forfatter: Johan (www.lysthulen.dk) Jeg er i den lykkelige situation at jeg har fået 3 mailbox sider henvendelser vedr. www.monsterbilligt.dk - det er jo dejligt. Min udfordring var så at jeg ikke kunne se hvilke 3 henvendelser det var jeg ikke havde læst. (Løst ved at klikke alle henvendelserne igennem.) Nu er det nævnt såfremt det ikke er på jeres checkliste..

Tak for det, det er noteret :-)

Dbh Martin
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 10:02
Dato: 23-04-2007 17:04:44 Forfatter: Dan Larsen Jeg er bange for at Aminos virksomhedsbors er ved at blive kvalt i egen succes,  personligt  savner jeg struktur...... det tager alt for lang tid at læse 217 emner igennem.
Hvad med at tilbyde søgefunktionalitet, inddeling i kategorier samt gemme de emner man har besøgt i en cookie?
Jeg savner også lidt funktionalitet mht. de enkelte emners beskrivelser, f.eks. er kunne jeg godt tænke mig at hører hvilken vare der er tale om, mange skriver blot webshop til salg. Ja, jeg har forståelse for at denne information måske ikke skal lande i google og andre søgemaskiner mht. kunder m.m., men hvis man kunne klik ''send forspørgesel'' også automatisk få oplyst URL og mere de detaljeret oplysninger pr. email (eller bare være logget på). Så ville dette være meget nemmere at sortere til og fra  før man kontakter sælger.

Og sidst det ville nu være smart om man kunne læse LÆST/BESVARET direkte på siden a''la QXL.

Netop min tanke. Specielt nu hvor der begynder at ligge så mange forskellige virksomheder. Søgefunktioner og krav om flere specifikke oplysninger ville være perfekt. Men ellers et rigtig godt koncept og noget jeg har savnet (ved godt der findes alternativer, men de er ikke lige faldet i min smag).

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:06
Der er en masse rettelser undervejs, bl.a. en bedre sorteringsfunktion. Der går desværre en lille måneder før det kommer på, men det må vi alle leve med.
Mht. hvad folk skal fortælle, så bliver det nok ikke meget anderledes. En af grundende til at der er så meget til salg er bl.a. at sælger selv kan bestemme hvad de vil oplyse. Det er meget vigtigt, da det er meget, meget følsomme data for mange. Mange sælgere vil bliver endog meget kede af det, hvis det blev afsløret at de overvejede et salg. Hvad med kunder, medarbejdere og andre steakholders?
Så jeg regner med at beholde den noget ustrukturerede form, måske med et frivilligt valg om afgivelse af flere oplysninger.

Dbh Martin
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 22:09
Det er selvfølgelig nogle meget fair punkter Martin. Det var også mere fordi det virker lige underligt overhovedet at overveje at byde på noget hvis man ikke aner hvad det er. Men det kan sælger jo så også se på de manglende bud så :D

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)