Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Made-in-china.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

Jeg har set lidt på den side der hedder
www.made-in-china.com

Er den sikker og købe på?
Nogen der har prøvede ?
Er det ægte eller fake vare ?

På forhånd tak D:

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:38
Hej Mads,

Alt efter hvad jeg kan se, så formidler siden bare kontakten - og derfor er det ikke made-in-china.com du køber ved. Siden er blot en database med en masse produkter, fra andre kinesiske firmaer (annoncer om du vil).

// Jesper Skov

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:49
Vil umiddelbart tro at det er et ok sted at handle, hvis du opfører dig proffesionelt. Alternativt kan du prøve alibaba.com, der har jeg aldrig haft nogle problemer med sælgerne.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:00
Jeg har handlet med to forskellig eleverandøre fra Made-in-china. Den ene gang fik jeg præcist som lovet, og den anden gang noget helt andet end jeg havde bestilt og betalt for. Selvom de fra made-in-china prøvede at kontakrte producenten for mig fik jeg aldrig hverken penge eller de rigtige varer. De bedste er nok hvis man kan have en agent til at checke varerne inden de sendes afsted, men det koster jo også.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:24
Jeg har også handlet via made-in-china.com et par gange... faktisk oplevede jeg problemer hver gang... Enten handler det om at vores forventninger til varerne er højere end hvad de kan tilbyde, eller også er de generelt amatører. Alle dem jeg har handlet med forlanger 30% upfront, og resterende 70% inden de shipper varerne...

Mit råd til dig er, at du tager kontakt til forskellige leverandører, tager en tur til Kina, ser varen, og derefter betaler... Det ville jeg gøre...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:39
Har handlet et par gange i Kina og tror ikke kineserne gør tingene med vilje. De ved bare ikke bedre, men de kommer vel efter det.

synes personligt at made-in-china.com er en af de mere seriøse sider, så handle du trykt  her - men som skrevet tidligere så brug lidt penge på at få tingene tjekket.

Medmindre du har mange penge eller du skal købe en virkelig stor ordre - synes jeg du skal spare rejsen i første omgang

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:05
Har handlet med 2 forskellige firmaer i Kina.

Generelt hedder det sig at man beaer 30 % forud, resten ved afskibning. Regn med 10-15% varer med fejl, men de ombytter gerne. Nogle få firmaer tager en remburs.

Grunden til at de gerne vil have 30% forud, er dels for at få deres materialer betalt, det er næsten lige så dyrt som i resten af verden. Dels er det en tradition at man i Kina handler på de betingelser. Hold dem i kort snor, og få skrevet i kontrakten at varerne skal være nøjagtig som den sample du har godkendt. Endelig er det en god ide at tage højde for børnearbejdere og selv kontrollere varerne 1. gang. Vores varer er blevet bedre og bedre i kvalitet for hver gang, fordi de hldes i kort snor.

mvh

Ann

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:38
Hej,

Hvor mange penge køber i  for?

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:38