hov :) det vender forkert :) i må sku tænke jer til hvordan det skal se ud eller vende skærmen :) eller knoppen hehe |
Er det muligt at købe 50 ark fx.?
hov :) det vender forkert :) i må sku tænke jer til hvordan det skal se ud eller vende skærmen :) eller knoppen hehe |
Er det muligt at købe 50 ark fx.? |
I guder 1600 for en værdi på 40000 come on amino :) |
Ja, det lyder bestemt ikke af meget. Men jeg kan ikke lige gennemskue hvorledes man bruger materialet og hvordan dette virker. Du skriver at det er til kopimaskine og laserprinter (men ikke inkjet?). Men hvad gør materialet interessant ift. almindelig klistermærke-ark? |
Hvad koster alm klistermærke ark ? Dette er ikke lavet af Papir som meget andet man kan købe til en laserprinter ! Man kan ikke bruge en inkjetprinter da dennes farve blot flyder ud. Dette er super holdbart virkelig den som kørte i bilen vi testede på kører i vaskehal med bilen ca hver 14 dag. |
Jeg smider 1750 og henter selv hvis det er i kbh eller på Fyn :) |
Det ligger godt nok i aalborg :) |
Vil i ikke nok byde i tråden ? dur ikke at det ikke er ens for alle :) Heller ikke for mig :) |
Hej Thomas, Beklager, men det går ikke. Bud i tråden og salg til højestbydende må jo siges at være auktion. Så bud må du regne med i PB, mail eller lignende. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn