Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder mangler hjælp til Facebook-side.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Nu har jeg ledt og ledt på nettet. Det jeg er på udkig efter er nogen der kan lave en facebook side 

noget lignende den online-mode.dk og smykker-online.dk har. Begge kan i finde under søgning på facebook. 
Det jeg er interesseret i er en side hvor man inde på facebook siden direkte kan gå ind og bestille derfra. Det vil sige når man fx. trykker på læg i kurv på facebook siden så linker den automatisk over til vores hjemmeside www.mobilio.dk.

Håber virkelig der nogen der vil kunne give et god tilbud at lave det.

p.s. det skal kunne samarbejder med dandomain

Mvh

Hamid88 

www.mobilio.dk - En af Danmarks billigste forhandlere af mobiler uden abonnement

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 12:43

Hej

Der er flere måder at gøre det på, men det nemmeste og noget som du selv kan styre er ved at bruge en application på Facebook, som kan give dig kontrol over indholdet.

Sådan en har jeg tilfældigvis lavet, ligesom mange andre. Du kan finde den her
http://apps.facebook.com/construxiiframe/

Du kan vælge at vise externt indhold til både dine fans og ikke fans. Hvis du f.eks. viol vide en side der siger. Du skal synes godt om, inden du kan se tilbud. Herefter kan du sætte op hvad du gerne vil have vist når de er blevet fans.

Brug det eksterne indhold og lav siden som du vil vise på Facebook, på din webserver (der hvor shoppen ligger) eller brug Static/Hosted content, hvis du vil skrive det direkte i applicationen.

På denne her måde har du fuld råderet over hvordan det skal virke. Husk at det kører i et iframe så dine links <a href's skal have target="top"

Håber det hjælper

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:06

Hej Lennart

Tak for dit svar. 

Men jeg må ærlig indrømme er ikke den store tekniker, og derfor har jeg været rundt og kigge på nettet for at finde nogen den kan lave sådan noget.

Så hvis der nogen derude den kan fixe sådan nogen sammen, vil det være interessant. 

Jeg kender 3 andre butikker der også kunne være interesseret i det. 

Mvh

Hamid

www.mobilio.dk - En af Danmarks billigste forhandlere af mobiler uden abonnement

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 19:58

Hej

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at lave den slags. Smid en PM til mig, så fikser jeg det for jer alle til en god pris :-)

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)