Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har www.pcleasing.dk og har behov for at få lavet en formular der indeholder andre informationer i forhold til den der er som standart. formularen skal indeholde disse oplysninger: navn, adresse,, cpr, bank oplysninger, arbejde ja/nej hvis ja hvilkebank. Det er en standart shop i openbizbox system. Nogen der er et bud ?
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 09:14

Det har ikke lige noget med det du spørger om, men hvorfor er der nogle af varerne der er med moms, og nogle uden?

F.eks.

Logitech G35 headset: m/moms: 40,00, u/moms: 32,00

Razer 7.1 headsæt: m/moms: 52,00, u/moms: 52,00

Og så vælg hvordan du vil stave headset/headsæt - ikke pænt når det er forskelligt :) Håber du ser det som konstruktiv kritik :)

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:15

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 09:25
Det er en fejl i oprettelsen takker for input
Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 09:26
Måske kan contact form bruges men søger en der kan lave det for mig
Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 09:51

Uddyb hvad du skal bruge, så laver jeg en når jeg kommer hjem

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 19:27
Når man bestiller varer skal der laves en formular med uddybe den informationer om kunn som sendes sammen med bestillingen.
Navn, adresse, Cvr nr/ cpr nummer, arbejde ja/nej. Hvis ja hvilke. Bank, regne, og kontonr.
Pris for at lave det ?
Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 19:47

Hvis du bare er en mailformular gør jeg det gratis. Forstår stadig ikke helt hvor den skal bruges? Er det bare en formular man udfylder, som skal videresende indholdet til dig pr. mail?

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 22:06
Nej den skal integreres som en del af shoppen altså en udbuddet udgave af den der er. Den som kunden udfylder nårman ordre varen.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)