Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af design på tshirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Jeg er ude med skovlen igen igen :-)

Jeg sidder med nogen designs, som jeg brænder inde med, og vil nu gå min jagt, for at finde producenter i udlandet.

Jeg har ikke drevet mig nogen som helst erfaring med nogen, kun en nærmere bekendt i Danmark, som jeg har fået lavet designs igennem, men eftersom at den billige løsning findes i udlandet, så mangler jeg lidt inspiration og råd til at kunne finde den/de rette, til at løfte denne opgave på en solid, sikker og tilfredsstillende måde, med bedste kvalitet.

Jeg har hørt lidt, og læst lidt, og det eneste jeg kan komme frem til er lande som Portugal, Kina, Indonesien og Thailand, som kan gøre dette til rimlige priser..

Men men men.. Skal jeg til at tage hast med en forretningsrejse, eller er der nogen her, som kan give mig eventuelt kontakter, eller en side, hvor der er mulighed for at komme i kontakt og få nogen varerprøver eller anden form for ræferencer?

Håber på positiv feedback :-)

Lidt andet til siden, så søger jeg oveni det, også nogen som kan skabe shirts, som får et skær i UV-LYS, som et eksempel på nederste billede.

http://www.designerjeans.dk/wp-content/uploads/2009/10/diesel_flash_for_fun_denim.jpg

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:27

Vi er en grossist med base i Kina. Vi kan godt hjælpe, men kvantiteten er MEGET afgørende. Hvad har du i tankerne?

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 06:01
Hej

Lyder til og være et spænde projekt så held og lykke med jagten.

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 09:06

Du kan eventuelt prøve at tage kontakt til Lars som ejer og driver Amarisas i Bangkok.

Hilsen

Claus

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:27

Hej Natacha,

Tak for din henvendelse.
Nu er det jo et vidt begreb på hvad jeg har i tankerne, eftersom jeg mener jeg har givet et godt blik over hvad jeg søger, men modsat fald, så har jeg ikke drevet mig den erfaring med produktion i udlandet, men et sted skal have en start, så jeg vil jo nærmere gerne have lidt mere information om jer, og hvad I kan vise af refærencer af produkter og eventuelt til nogen måske bekendte firmaer?

Vi snakker om kvalitet jeg søger, samt jeg gerne vil høre til priser og eventuelt mængderabat.

Har du mulighed for at sende mig en privatbesked eller email?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)