Kære AMINOer, er der nogle af jer, eller kender I nogen, som kan levere følgende: - telefonanlæg med 10 indgående linjer, gerne direkte numre + omstilling til viderestilling - helst ikke IP, men hvis nødvendigt. Vi har 6 telefoner, som dur, så vi mangler også yderligere 4 som kan bruges til viderestilling osv. - opsætning med hovednummer, lokalnumre etc. - evt. ventetone men ikke et krav. Da vi arbejder med velgørenhed, og midlerne er begrænsede, søger vi ikke et super-smart og fancy setup - blot noget som virker og er stabilt. Nogen der har et konkret tilbud med pris på det hele, så mail til jonathan@engodsag.dk Det skal helst kunne skaleres, hvis vi får behov for mere end 10 linjer. Og der skal kunne være 10 på samtidig - hvad enten det er indgående eller udgående snak. |
Søges - godt tilbud på telefonanlæg
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg har et gammelt ISDN omstillingsanlæg liggende i kan købe hvis det har interesse, jeg mener der er 8 ISDN Linier på den og så et par analoge også, der følger en stak ISDN telefoner med. Det kostede 16.000kr i sin tid uden telefoner, jeg har givet 7.000kr for det, det er vel fair med velgørendhedsrabat, aminorabat mvd. at sælge dig den for 3.000kr? Så kan du få alle ISDN Telefonerne med for 1000kr oveni, der er ihvertfald 2 som kan lave omstilling, og en mere som jeg også tror kan, der er vidst en 5-6 stykker udover det. Du skal selvfølgelig være velkommen til at komme og se det før du beslutter dig. / Mikkel |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)