Hej med jer , jeg skriver på vegne af min mor som har en kælderbutik i indre KBH og halvdelen af hendes lager er ødelagt ødelagt herunder skybruddet i sidste uge ! Min mor er gammel og hun fortæller mig her igår, at hendes forsikring ikke dækker Vandskade herunder Skybrud, jeg har tjekket hendes police og ifølge den er den god nok, hun har fravalgt sig Vandskade til mit store chok. Der står endvidere i policen at man derfor skal se bort fra de skrevne betingelser under Vandskade sektionen. Det kommer jo til at tage noget tid at få butikken op og kører igen, så mit spørgsmål er... i policen er der en sektion om dækning af driftsomkostninger.. dækker forsikringen så driftsomkostninger mens man får butikken op og stå igen ? og hvad er driftsomkostninger helt konkret ? mvh, tøjbutikken |
Det tror jeg ikke - når det er sket på baggrund af Vandskaden? :-) Du må give forsikringsselskabet et kald imorgen :-)
Driftomkostninger er udgifter til driften af virksomheder, herunder løn, elektricitet, varme osv.. (som jeg ser det)
:-)