Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS erfaringer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 7860 Spøttrup
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med Jer

Jeg har lavet nogle websider for kunder i Joomla.
Desværre synes jeg efterhånden produktet er blevet for "skodagtigt" -
Ikke at det ikke fungerer, men hvis der opdateres et eller andet, et eller andet sted, er der helt sikkert noget der ikke virker.

Hvis man bruger kombinationen med Joomla og Virtuemart (shopsystem) er det næsten helt sikkert, at såfremt bare styresystemet på serveren bliver opgraderet fra X.01 til X.02 er der et eller andet der ikke virker.
Hvis core-Joomla opdateres fra X.01 til X.02 kører Virtuemart ikke.
Det er faktisk temmelig frustrerende og ikke mindst tidskrævende, hvis man blot skal holde 4-5 sider konstant opdateret.

Hvad bruger I andre?
Hvilke erfaringer har I med Open Source produkter indenfor CMS området?

(PS - inden I begynder at anbefale mig at skifte til noget ASP osv. skal jeg lige indskyde at det hele skal kunne køre på PHP / MySql / Apache)

mvh Brian

Hjælp til Navision & Microsoft Dynamics Nav - www.compusats.dk

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 22:58
Vi udskiftede vores egetudviklede CMS med Typo3 og det har vi absolut ikke fortrudt.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:44
tjek www.opensourcecms.com hvor du kan afprøve demoer af de forskellige systemer, samt læse andre brugeres erfaring.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:35
Og Amino Wiki om CMS som endnu mangler lidt skriveri. Måske du ville skrive et par ord om Joomla?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:13
Hej

Jeg arbejder både i joomla og drupal.

Drupal er fantasyisk kraftfulgt, modulerne passer sammen med core, ganske store sites er lavet i drupal.

Drupal er søgemaskine venligt.

Der findes en dansk bruger hvor man kan få hjælp.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:27
Fint initativ at få Wikien op på benene, jeg tror dog personligt man skal passe meget på med at få folk til at skrive noget ned om de enkelte systemer, det område minder nemlig allermest om religion, og derved også religionskrig..  Men lad os da forsøge og se om folk kan blive enige om hvor gode de forskellige systemer er.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hej Brian,

Også en Typo3 bruger her, vil klart anbefale Typo3 til dine fremtidige CMS opgaver.

Fra 7860 Spøttrup
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:08
Tak for svar indtil videre.
Yderligere indlæg er naturligvis meget velkomment.

Jer der arbejder med Typo3, kan måske bekræfte, hvad jeg har hørt - at det er overordentligt svært at sætte sig ind i Typo3, og at der er en del arbejde forbundet med at få siden op at køre i første omgang, hvorefter den er lettere at vedligeholde på sigt.?

mvh Brian

Hjælp til Navision & Microsoft Dynamics Nav - www.compusats.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hej Brian,

Tja, der er en stejl indlærings kurve i starten når du skal sætte Typo3 sites op - men selve brugen af det (backend, det som webmasters/ud bruger) er ganske nem syntes jeg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)