Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine historier til salg som e-bog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har mig og min kæreste skrevet 14-16 små børne og ungdomhistorier. Nogen er parodier på kendte H. C. Andersen historier, og andre god fantasi.

Men nu kommer den svære del jo så - at få dem solgt. Da historierne er relative korte (1½ - 4 sider), har vi snakket om at sælge dem som e-books til 2-3 kroner per historie. Nej, det er ikke meget, men som Joakim Von And ofte siger, 'mange små, gør en stor å' og det har han da ret i. Og kan det så oversættes til Engelsk og Kinesisk senere, så er der en god mulighed for en fed indtægt hvis bare 25% af alle kinesere køber en ;).

Så mit spørgsmål er, om der er nogen som kender en eller flere hjemmeside(r) hvor man kan sætte det til salg som e-books - eller e-pages som det her vel egentlig er. Jeg har hverken forlag eller bogversioner af det, da det hele ligger på min og kærestens pc.

Vh Jonas.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:36

tror de kan godt være som alm. download til pad/pod/android og måske med  tale ?? 

Tilmeldt 16. Jun 11
Skrevet kl. 10:39

Jo flere brugsmuligheder jo bedre, ønsker altid gerne en bred vifte. Men i starten mangler jeg bare et sted jeg kan sætte det til salg :)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:39

Hej med dig :-)

Tilmeldt 16. Jun 11
Skrevet kl. 10:45

Lige hvad jeg ledte efter, mange tak Tommy :)!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)