Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ideén, hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har fået en super god ide (synes jeg selv), men er gået i stå, da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for at føre den ud i livet.

Jeg vil som sagt ikke røbe ideen, men jeg kan sige, at det er en internet serviceydelse.

Jeg aner intet om programmering osv. så der er jeg på bar bund, og jeg ved at jeg skal have en eventuel partner, der kan stå for det tekniske, og at jeg derfor skal vise projektet til nogle stykker. Problemet er, at jeg på ingen måder vil have, at han bare siger "haps" og så selv kører videre med projektet. Så er der nogen muligheder for, at man kan lave en form for erklæring, der sikrer mig imod dette?

Tusind tak på forhånd Big Smile

Hilsen Jonas Olesen

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have fat i en NDA aftale

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 16:55

Super, det var lige det jeg manglede :)

- Skal den underskrives i hånden, eller kan det gøres elektronisk?

Hilsen Jonas 

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:44

Brug en hemmeligholdelseserklæring (en NDA), se www.nemtpatent.dk(under links), eller lav et dokument der beskriver din ide og få den datostemplet af en offentlig myndighed, evt. på kommunen. 

Alt dette er dog ingen garanti for ikke at blive snydt, men det hjælper dog hvis det skulle ske, og det bliver nødvendigt at stå på sin ret. Så vidt jeg ved er der dog vist i DK MEGET få eksempler på opfindere der har fået stjålet deres ideer...  

mvh

MartinSmile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)