Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man få opsat SMS-service?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Det jeg søger er et slags program, der kan lave en nummerliste, så det bliver muligt at sende den samme sms ud til mange personer på én gang

Hvordan får du numrene ind? Skal folk sende en sms til dig eller skriver du dem selv ind?

TextReactor kan du sende ud for 17 øre til danske numre og det kræver så bare at du har liste over numre du vil sende til.

Hvis folk derimod skal sende en sms så kan sider som eks. smsgateway.dk og min egen iqsms.dk klare den slags.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel der er sendt en PB til dig.

Med vores smsgateway pakker kan du lave smsliste manuelt eller ved at folk tilmelder sig via sms (Dette kræver dog en 2vejs pakke.)

Du kan lave alle de smslister du ønsker og har brug for.

Det er nemt at sende en sms ud til disse smslister efterfølgende, det kan du gøre via email, sms eller vores webkontrolpanel.
Du kan via webkontrolpanelet vælge at lave en tidsbestemt afsendelse. Hvis du fx vil sende en sms ud søndag aften og har tid til at skrive beskeden fredag.

Vores billigste 1vejs sms pakke koster ikke noget pr md men kun pr sendt sms og vores billigste 2vejs sms pakke koster 89 kr i md inkl 1 keyword på 1277 eller 1220.

Vil lige nævne at der er et opstartsgebyr på 99 kr på den omtalte 2vejs sms pakke.

Priser er INKL moms :)

Der er live demos af nogle af vores moduler på www.smsgateway.dk/demo/ og du kan se en liste over nogle af de andre som har valgt at bruge vores løsninger her www.smsgateway.dk/referencer/ 

Mvh
Jacob V Ossipoff

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)