Det er da fuldstændigt ligegyldigt om så der er en million tøjbutikker. For mig at se er der (og det er skrevet med respekt) alt for meget jantelov over din holdning. Det er ikke dermed sagt, at man ikke skal gøre sig klart hvad man går ind til, velvidende at der er mange buddet, for alt andet vil være uklogt. En "unik" måde at markedsføre sig selv på, kan også sagtens være at gøre som f.eks. den største spiller på markedet eller den som har det mest interessante koncept, fordi alle har så travlt med at skabe noget nyt og aldrig set før. Så kommer der pludselig en anden ind fra sidelinjen og score på et velkendt produkt, men som bare "går i nye sko" og tilføjer et frisk pust af energi, som den/de etableret spillere på området har mistet. Det er da ligeledes kommet meget succes ud af rundt omkring. Uanset, så er det min klare holdning, at man ikke skal holde sig tilbage fra at skabe sin idé hvis man brænder for den og iøvrigt tror på den, også selvom der findes en anden og lignende forretning på det modsatte hjørne. |
igang:
- Fordi hun med den rette optimering ligger på første side på Google
- Fordi hun har de produkter kunderne gerne vil have
- Fordi prisen er den rigtige
- Fordi shoppen er let at navigere rundt i
- Fordi hun annoncerer de steder hvor målgruppen er
- Fordi hun generelt er god til markedsføring
Ja og som jeg siger, det er måske hendes unikke ting.