Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg en webshop?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Net Republic er du klar over hvor mange tøj butikker der er? Hvorfor skulle folk lige vælge hans?

Hilsen

Emil

Det er da fuldstændigt ligegyldigt om så der er en million tøjbutikker. For mig at se er der (og det er skrevet med respekt) alt for meget jantelov over din holdning. Det er ikke dermed sagt, at man ikke skal gøre sig klart hvad man går ind til, velvidende at der er mange buddet, for alt andet vil være uklogt.

En "unik" måde at markedsføre sig selv på, kan også sagtens være at gøre som f.eks. den største spiller på markedet eller den som har det mest interessante koncept, fordi alle har så travlt med at skabe noget nyt og aldrig set før. Så kommer der pludselig en anden ind fra sidelinjen og score på et velkendt produkt, men som bare "går i nye sko" og tilføjer et frisk pust af energi, som den/de etableret spillere på området har mistet. Det er da ligeledes kommet meget succes ud af rundt omkring.

Uanset, så er det min klare holdning, at man ikke skal holde sig tilbage fra at skabe sin idé hvis man brænder for den og iøvrigt tror på den, også selvom der findes en anden og lignende forretning på det modsatte hjørne.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:14

igang:

• Fordi hun med den rette optimering ligger på første side på Google
  • Fordi hun har de produkter kunderne gerne vil have
  • Fordi prisen er den rigtige
  • Fordi shoppen er let at navigere rundt i
  • Fordi hun annoncerer de steder hvor målgruppen er
  • Fordi hun generelt er god til markedsføring

Ja og som jeg siger, det er måske hendes unikke ting.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 12:27

Jeg syntes det kommer an på om webshoppen har noget jeg kan li.

Hvis du har de rigtige mærker/mode så er det heller ikke svært at få kunder til det.

Selvfølgelig skal webshoppen også være brugervenlig.

Men det kan godt lade sig gøre, hvis man kæmper for det Big Smile

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04

Tak alle sammen for de nyttige råd :) Jeg vil begynde at kigge nærmere og se om jeg kan få en shop op at køre :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:10

Marcelsprincess:
Tak alle sammen for de nyttige råd :) Jeg vil begynde at kigge nærmere og se om jeg kan få en shop op at køre :)

Håber jeg du gør, du lyder som en rigtig stræbende iværksætter :) Skriv hvis du får problemer nogleside.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)