Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp :) jeg skal sende pakker på verdensplan 10000 pr. må. til at starte med hvem er billige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skal sende RIGTIG mange pakker til hele verden og jeg ved ikke hvem jeg skal anvende til dette. 

Pakken vejer 700 gram og er pakket i en plastik pose 

Til at starte med skal jeg bruge en pris på ca 10000 pr. M og vil tro det ender med at blive mange flere "MANGE FLERE" 

Dette er noget som skal gå hurtigt da den shop jeg skal være leverandør til åbner om 14 dage :( HJÆLP 

Hjemmesiden har ca 42 mill besøg pr. m. og det skal nok kunne sælges nogle T-shirts til dem :) 

Jeg skulle mene en promille i konventering skulle være muligt = 42000 stk

Thomas

Jeg kan kontaktes på 20657909 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 14:25

Prøv at tage fat i Lasse fra Europepost

http://www.europepost.eu/

Hvis han ikke selv kan løse opgaven har ham kontakterne til dem som kan

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:36

Jeg ville lave et oplæg til DHL, UPS, TNT (Min mening er glem FedEX i DK) præsentere dem for opgaven og handle lidt hardball med dem når du kommer længere i processen....

Du vil måske med fordel kunne benytte nogle speditørers Key Account rabat hos ovennævnte selskaber

Det kunne være Geodis, BWS og andre...

Du skal have en rigtig god pris ved det antal pakker/omslag... og det skal du nok også bruge, da man ikke er vant til høje fragtpriser i web shops i mange lande.

Hvis du kommer i bekneb om hvordan så send mig en PM, så giver jeg dig gerne mit forslag...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)