Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har været DIN største udfordring som iværksætter?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anders, Boysen, Linnart, Martin, Mathilde, Peter, Rune, Smith og alle jer andre driftige iværksættere, jeg skal bruges jeres hjælp! Og den hjælp kan blive publiceret i min kommende bog.

Jeg er i gang med at skrive en e-bog omkring udfordringer inden for regnskab og iværksætteri. Igennem hele bogen bruger jeg eksempler fra den virkelige verden – både omkring mine egne virksomheder og andres. Det er her du har muligheden for at få fremhævet din virksomhed, dit navn. Du skal blot bruge et par minutter på at beskrive din største udfordring, da du startede virksomhed.

De praktiske eksempler skal hjælpe andre iværksættere til at drive deres virksomhed. Ved brug af gode eksempler på udfordringer og løsninger får nyopstartede iværksættere indspark til at komme gennem den svære opstartstid.

Min største udfordring var at låne penge i banken, fordi jeg ikke havde nogen økonomisk sikkerhed. Det var en kæmpe kamp, som i sidste ende lykkedes, da jeg fandt en personlig bankrådgiver, der troede på mig og min idé. Han stiftede en kassekredit på 30.000 kr. I starten troede jeg det var en transaktion mellem to virksomheder – min virksomhed og banken. Efter flere afslag ændrede jeg strategi – jeg gik til bankrådgiveren, som var han min ven. Det ændrede det hele – jeg gav en garanti som privat person, samt fik bankrådgiven til at forstå min idé på et mere personligt plan. Samtidig lagde jeg vægt på, hvilken kæmpe forskel, den ”lille” kassekredit ville gøre for mig. Og så var jeg i gang!

Hvad var din største udfordring, da du startede virksomhed, bring it on my friend – jeg håber at både kvinder og mænd vil komme med deres unikke historie. Det vil helt sikkert gavne de helt grønne iværksætter. Skriver du i denne tråd, vil det være rigtig fint, at jeg kan bringe dit rigtige navn i min bog – jeg skal nok skrive personligt til dig, hvis jeg udvælger din udfordring.

I øvrigt er navnene ovenfor dem, som følger min virksomhed Billy’s Billing – har du ikke også lyst til at følge den – læs mere her! Du skal følge den, fordi du på den ene side vil hjælpe mig, og på den anden side vil være blandt de første, som tænker regnskabsprogram på en helt ny måde! http://www.amino.dk/bizz/regnskabsprogram

Mange tak

Toke Kruse

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 11:35

Hej Toke

jeg har desværre ikke nogen udfordring at dele med dig, men jeg følger da virksomheden nu, og glæder mig til at læse bogen når den kommer ud ;)

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:43

Kære Toke

Der er et utal af udfordringer, og hvis jeg skal fremhæve én af dem, er det at fortsætte med dine drømme og idéer, at være udholden og fortsætte mod dine mål, selvom dine omgivelser siger noget andet.

Lyt til dit indre Jeg og foretag dine handlinger ud fra dette.

Kh. Jens L. More

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:31

Hej Jens og Alexander, indlægget er oprette to gange ved en fejl, vil i ikke være søde at svare i dette i stedet tak:)

http://www.amino.dk/forums/t/130393.aspx

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)