|
Vi er ved at afvikle én af vores butikker, og får i den forbindelse lidt inventar i overskud. Det vil vi gerne af med, så hvis du står og mangler noget, kan du gøre en god handel. Jeg har desværre ikke så gode billeder af det, men jeg har vedhæftet dem jeg har. Det drejer sig om: 1 stk disk med ledningshul til skærm m.m. Mål (BxDxH): 100x70x108 cm Højden kan justeres en smule. Der er 2 skuffer i bunden, hvor der også er plads til en computer. Derudover en opbevaringshylde og en udtræksplade til tastatur. (Se det nederste billede) 1 stk. disk med 2 ledningshuller, da den er bygget til 2 arbejdspladser. Mål(BxDxH): 220x70x108 cm. Højden kan justeres en smule. Den er som nævnt bygget til to arbejdspladser, men i modsætning til den lille, er der ingen skuffer, kun hylder og udtræksplader til tastatur. Derudover er der plads til en stor printer i midten. (Der har jeg kun et billede af fronten Begge diske er håndlavede hos en snedker. De er ca. 1 år gamle. Derudover er der 6 stk opbevaringsskabe med hvide glaslåger med lås, og med (eller uden) overvægge med tilhørende spyd. Der er 3 skabe i hver af de 6 stk. Målene pr. sektion er (BxDxH): 150x40x1 cm. uden overvæggene. Det er dem med Nokia, HTC, Sony Ericsson og Apple logo, der kan ses i baggrunden af det ene billede. Anskaffelsesværdien har været 55.000 kr. Det forventer vi på ingen måde at få, men hvis du er interesseret i det hele, eller noget af det, er du meget velkommen til at give et bud i en PB. Inventaret står i Frederikssund, og skal afhentes. Spørgsmål er selvfølgelig velkomne :o) |
Lidt butiksinventar - diske og udstillings/opbevaringsskabe
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem