Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressemeddelelser omkring nyt indvandrerforum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har i vores firma startet et nyt projekt, som er færdig til at gå i luften, men databaser bliver løbende udvidet, samt der kommer chat og blog senere.

Det handler om et nyt forum for indvandrere i Danmark, som hedder www.foreignersindenmark.dk

Initiativet til siden, er kommet fra min kompagnon Paula, der kommer fra Brasilien, og har boet her i ca. 2 år nu.

Her kan de mødes og diskutere alt mellem himmel og jord, og dele erfaringer, finde resourcer osv.

Men det er også lige så meget for danskere, og vi håber på nogle gode diskutioner, så man bedre kan få en forståelse for hinanden. Der er alt for mange der har meninger om indvandrere, som de ikke ved et klap om er rigtigt. Her kunne man gå ind og få mere viden om virkeligheden. For mit eget vedkommende har jeg fået mange ting manet til jorden gennem rejser, ophold osv. i udlandet, men jeg har også fået ting bekræftet. Vi vil gerne give en historie videre til pressen, da vi mener det også er vigtigt at komme ud med positive historier om indvandrere.

Det er hele historien om bedre forståelse mellem hinanden vi gerne vil sælge, og ikke kun en side for udlændinge der kan sidde og brokke sig over det danske system. Danskerne skal have armene åbnet for at disse ting skal lykkes, men det skal ikke mindst udlændingene også. Vi har en job sektion, som vi med tiden regner med at udvide til en database med firmaer der er positiv stemt for at ansætte udlændinge. Der går mange lyse hoveder rundt derude der gerne vil have et arbejde.

Men hvor starter vi med pressemeddelelserne?

Kontakter vi først de lokale aviser, og derefter de regionale og så de landsdækkende?

Er der bureauer man kan sende pressemeddelelsen til, som tager sig af at få meddelelsen ud?

Nogen ideer eller kommentarer til historien? Hvad kan vi gøre for at historien bliver bedre?

På forhånd tak.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 19:46
Hej Kristian

Du skal finde en række relevante landsdækkende medier for historien. Ring og få en kontakt til en journalist, og fortæl kort om historien. Her skulle journalisten gerne være blevet interesseret, og spørge om du har noget du kan sende. Mail afsted til journalisten.

Bum - såre simpelt. Eller hvis det da bare var sådan. Det handler først og fremmest om, at finde "den gode historie".

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:38
Find et par journalister, som har skrevet historier med vinkler, der matcher jeres budskaber - og ring til dem.

Sideløbende kan I naturligvis lave en almindelig pressemeddelelse.

Der findes bureauer - som mit eget - der gerne skriver pressemeddelelser, og der findes også bureauer, som sender dem ud - f.eks. pressport.dk. Vær dog opmærksom på, at jo større indsats I selv gør for at følge jeres historie til dørs, des større er chancerne for at nå gennem lydmuren.

Held og lykke.

mvh Hans

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 01:10
Tak for hjælpen.

Vi er lidt grønne indenfor det at sende pressemeddelelser ud, men jeg vil prøve at kontakte nogle journalister. Det er bare lige med hvor vi starter, men vi kan nok finde nogle artikler der handler om lignende ting.

Det er muligvis ikke noget man skal give sig i kast med selv, men i hvilken form sendes den normalt til journalisten? Sendes den som om den er skrevet af en udefra kommende, der står på sidelinien og beskriver, så den nærmest er klar til at sende ud, eller skriver vi historien til dem, som om det er et produkt vi vil sælge, hvor vi skriver "jeg" og "vi", hvorefter journalisten, hvis det har interesse, spørger nærmere ind, og skriver historien med hans egne øjne?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:18
Dato: 23-03-2007 01:09:51 Forfatter: langvang78
Sendes den som om den er skrevet af en udefra kommende, der står på sidelinien og beskriver, så den nærmest er klar til at sende ud, eller skriver vi historien til dem, som om det er et produkt vi vil sælge, hvor vi skriver ''jeg'' og ''vi'', hvorefter journalisten, hvis det har interesse, spørger nærmere ind, og skriver historien med hans egne øjne?

Jeg formulerer normalt mine pressemeddelelser, således at de kan bruges direkte. Jeg lægger gerne en spændende og overraskende vinkel på historien. Husk at mennesker elsker mennesker - en historie med kød og blod har større chancer end én kun med tørre tal eller tunge mursten.
Før du ringer rundt, skal du øve dig på din "elevatortale". Journalister kan godt lide at give indtryk af, at de har travlt. så du har få sekunder til at vække deres interesse.

God arbejdslyst.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)