Hej med jer, Jeg søger lidt idiot vedledninger til nogle enkelte ting i PrestaShop. Det er sådan at jeg køre med et noget gammelt system og der er nogle ting der som den ikke kan samarbejde med, blandt andet OPC. Derfor vil jeg gerne prøve at opgradere min shop til en lidt nyrer version. Men det første som jeg gerne vil have en lille guide i, er hvordan jeg laver en 100% backup af min shop, for i værste fald kan jeg komme til at rode lidt for meget og jeg vil på ingenmåde ende med en shop der går ned. Jeg har bruget næsten et år på at få den op som den er idag og det meste af tiden er gået med at lægge vare inde, (har omkring 1000 varer liggende med unikke tekster). Det andet jeg så søger hjælp til, er hvordan jeg kan opgradere min side. Skal jeg tage højde for nogle af de special programmerende ting jeg har fået lavet i den? Hvad med alle varene, er det lige til. Jeg ved at jeg vel skal gør det igennem dem som jeg hoster min side ved (webhosting) noget med FTP'en. Og det er derfor jeg lidt har brug for en idiot vejledning, da jeg aldrig har været der inde og rode. (også derfor jeg har brug for en backup) Håber virkelig at der er nogen her inde som kan hjælpe mig. Med venlig hilsen |
PrestaShop...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)