Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ups fragt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Er det rigtigt at hvis jeg bestiller vare hjem fra Usa eller Kina. Så sender de varen for mig med en regningen til Told og Moms ?

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:34
Hej Mads,

Det er korrekt. Foruden den fragtrate du betaler til UPS (som ikke hører til de billigste i verden...), så har de også en toldafdeling som opkræver diverse skatter og afgifter. Jeg mener de som regel skal afregnes inden varen kan udleveres, men det kan også godt være du modtager en opkrævning efterfølgende - jeg er ikke helt sikker. Eventuelt ring til deres hovedkontor i Glostrup på 80302222, for at blive helt opdateret på proceduren. 

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 07:45
Når nu UPS ikke er de billigste i verden, er der så et andet firma i kan anbefale mht. fragt fra USA??

Søren

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:10
Når mange leverandører vælger at bruge enten UPS eller DHL, så skyldes det dels, at de har indgået en fast aftale med de pågældende til at håndtere al fragt, men dels også deres store verdensomspændende netværk med dag-til-dag levering - og det er den service der koster ekstra. 
Hvis tiden ikke er så vigtig mht. leveringstidspunkt, så kan det være en god ide at shoppe lidt rundt for at finde andre alternativer. Jeg har selv fået ting sendt fra USA som standard-pakke. Der går lidt længere tid, men prisen er også ok. Det er da værd at undersøge om dine leverandører er villige til at anvende den forsendelsesform.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)