Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den, du eventuelt lige står og mangler....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Jeg bliver simpelthen nødt til at forsøge denne vej... Det er nok ikke alle der mener at det er det rette forum til netop dette indlæg, men jeg tager nu alligevel chancen..., man bliver jo nødt til at skille sig ud, ikke sandt...?

Efter at have skrevet utallige ansøgninger vedr. ledige stillinger..., uden held, så må jeg gribe til andre metoder... Alle skriver det samme i deres ansøgning, og det er meget svært at skille sig ud fra mængden... Efter min overbevisning er det som at vinde i lotteriet, hvis man når den indledende runde( læs: job-samtale). Derfor prøver lige denne utraditionelle vej...

Jeg er 36 år, gift, mor til 2 og pt. ansat i en produktions-virksomhed på 3. år. Jeg er utrolig glad for min arbejdsplads, men jeg søger nogle udfordringer i hverdagen. Jeg har forsøgt at gøre ledelsen opmærksom på dette, men forgæves. Det skal siges, at jeg varetager flere opgaver end de fleste, og jeg har fået mere ansvar som "afdelingsleder". Det ligger meget naturligt for mig at yde mit bedste...

Stillingen jeg søger, er en anelse svær at beskrive... Jeg ønsker en hverdag, hvor jeg kommer glad hjem fra arbejde, og føler at jeg har gjort en forskel... Jeg har i forbindelse med min nuværende stilling fået tildelt mere og mere "kontor-arbejde", og det har vist sig at fange min interesse. På nuværende tidspunkt vil jeg absolut ikke kalde mig "verdens skarpeste" foran en computer, men alt kan læres... Jeg forestiller mig en hverdag, hvor jeg evt. har opgaver som vedrører kontakt til kunder, arkivering, ad-hoc opgaver osv.

Mine kvalifikationer..., tjah..., hvad kan jeg...

• Jeg er i stand til at have mange bolde i luften.
  • Jeg er god til at have "travlt", og samtidig bevare overblikket
  • Jeg er i stand til at tage ansvar
  • Jeg giver udtryk for min mening
  • Ikke bange for forandring
  • Ikke bange for at bryde fag-grænser
  • Holder af ord-sproget; Hvad jeg ikke kan, kan jeg vel lære...
  • ... og mange andre ting

Jeg kan sagtens sidde og skrive en masse flotte ord, og klappe mig selv på skulderen, men jeg vil nu hellere ud og møde min fremtidige arbejdsplads, og kigge..., måske dig, i øjnene...

Jeg har selvfølgelig også lidt "krav"...

• Jeg søger en arbejds-plads, hvor jeg kan være i mange år frem
  • En arbejdsplads som kan give mig udfordringer i dagligdagen
  • En arbejdsplads, hvor der er plads til forandringer
  • En arbejdsplads med rigtig god stemning 
  • ......

Rent geografisk bor jeg i Ølstykke..., bare lidt praktsk info...

Jeg håber at denne lidt utraditionelle "ansøgning", har vakt en eller anden form for interresse..., enten hos dig eller én du kender...

Hvis du ønsker flere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte mig...

Jeg venter spændt på Jeres tilbagemelding...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)