Bør det ikke være en coach der giver mig tre gode grund til at anvende denne for at kunne 'hjælpe mig med mit iværksætteri'?
Her vil jeg gerne undersøge hvilke grunde iværksættere har for at opsøge en coach. Der er allerede kommet nogle gode svar. Hvis det har interesse, deler jeg gerne når undersøgelsen er slut.
Jeg har valgt ikke at besvare dit spørgeskema fordi spørgsmål 5 og 6 ikke giver mening for mig.
Bør det ikke være en coach der giver mig tre gode grund til at anvende denne for at kunne 'hjælpe mig med mit iværksætteri'?
Hvordan skal jeg vide, hvilken type coach jeg har brug for og hvilke ting en coach kan tilbyde mig, jeg kunne have brug for?
Giver Repox ret. Det er et meget sløset spørgeskema, der vist ikke er brugt ret meget tid på.
Jeg synes også spørgsmålet "Hvad er din nuværende iværksætter-status" er underligt...Jeg er i hvert fald ikke kvik´nok til at forstå det, endsige udfylde det...
Det er lidt svært at svare på med som iværksættere er motivation til at videre formidle ens produkt vigtigt og vinde kampen , men jeg mangler ikke motivation har klar målsætning arbejde mod et mål gør min side til verdens bedste stripper side det er mit iværksættere mål fleste info og skal gerne udvides og giver aldrig op det er en iværksættere hobby og job en samme ting
En der skal coach er manglet mål motivation , findes nok nogle iværksættere der ikke har passion og viden om sit produkt at de chancen for vinde denne kamp som iværksættere man vil være nummer 1 og når nummer vil gerne forbedre sig som iværksættere sættes ny mål
giv den gas , jo mangler lidt målsætning hvad skal spørgeskema bruges til men som sagt coach er bruges mod manglet motivation og det har de fleste iværksættere deres hobby er deres arbejde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows