Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema om iværksætteri

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:11

ohhansen:
Vil I hjælpe med at besvare et kort spørgeskema om iværksætteri?

Jeg har valgt ikke at besvare dit spørgeskema fordi spørgsmål 5 og 6 ikke giver mening for mig.

Bør det ikke være en coach der giver mig tre gode grund til at anvende denne for at kunne 'hjælpe mig med mit iværksætteri'?

Hvordan skal jeg vide, hvilken type coach jeg har brug for og hvilke ting en coach kan tilbyde mig, jeg kunne have brug for?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:27

Har taget den :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:59

Repox:
Bør det ikke være en coach der giver mig tre gode grund til at anvende denne for at kunne 'hjælpe mig med mit iværksætteri'?

Her vil jeg gerne undersøge hvilke grunde iværksættere har for at opsøge en coach. Der er allerede kommet nogle gode svar. Hvis det har interesse, deler jeg gerne når undersøgelsen er slut.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23

Repox:

ohhansen:
Vil I hjælpe med at besvare et kort spørgeskema om iværksætteri?

Jeg har valgt ikke at besvare dit spørgeskema fordi spørgsmål 5 og 6 ikke giver mening for mig.

Hvordan skal jeg vide, hvilken type coach jeg har brug for og hvilke ting en coach kan tilbyde mig, jeg kunne have brug for?

Giver Repox ret. Det er et meget sløset spørgeskema, der vist ikke er brugt ret meget tid på.

Jeg synes også spørgsmålet "Hvad er din nuværende iværksætter-status" er underligt...Jeg er i hvert fald ikke kvik´nok til at forstå det, endsige udfylde det...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Repox:

Det kan en coach nok fortælle dig! Så du må nok kontakte en sådanne inden besvarelseBig Smile

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:27

Brian det er godt nok svært bare at svare på et simpelt spørgeskema var? Indifferent

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

IværksætterGen:

Brian det er godt nok svært bare at svare på et simpelt spørgeskema var? Indifferent

Ja, dette her var faktisk. Det var ikke for bare at være negativ. Jeg åbnede jo rent faktisk det med hensigten at besvare det.

Men så er jeg jo nok bare ikke en rigtig iværksætter...

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:34

Confused

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lidt svært at svare på med som iværksættere er motivation til at videre formidle ens produkt vigtigt og vinde kampen , men jeg mangler ikke motivation har klar målsætning arbejde mod et mål gør min side til verdens bedste stripper side det er mit iværksættere mål fleste info og skal gerne udvides og giver aldrig op det er en iværksættere hobby og job en samme ting

En der skal coach er manglet mål motivation , findes nok nogle iværksættere der ikke har passion og viden om sit produkt at de chancen for vinde denne kamp som iværksættere man vil være nummer 1 og når nummer vil gerne forbedre sig som iværksættere sættes ny mål

giv den gas , jo mangler lidt målsætning hvad skal spørgeskema bruges til men som sagt coach er bruges mod manglet motivation og det har de fleste iværksættere deres hobby er deres arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)