Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej butikken og få salgsmedarbejder på REN provision !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 4720
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Kærligheden Terapi Huset Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer.

Til mit terapihus, her i Præstø, hører der et dejligt STORT ledigt butikslokale.

Det kan du nu leje, og til at køre forretningen kan du få mig, på ren provision!

Det det kræver er naturligvis at det er produkter jeg kan stå inde for!

Grunde rtil dette unikke tilbud er:

Jeg har, i mange år, kørt som salgsleder og coach. Men pga. sygdom er de mange timer, på landevejene, ikke længere en mulighed, jeg skal arbejde hjemme!  Derfor uddannede jeg mig som massør og terapeut.

Så etablerede jeg mit eget terapihus, hvor jeg er så heldig at have en del faste klienter.

MEN jeg har stadig tid tilovers og vil derfor gerne "donerer" min arbejdskraft og salgsevner! (har arbejdet med salg i 25 år og kan sælge sand i sahara!) 

Jeg er jo selvstændig og tilbyder altså at køre DIN forretning og salget på ren provision, og det vil jo spare dig for de tunge udgifter til personale: feriepenge, sygedagpenge, pension, løn osv.

De faste udgifter vil så være: Huslejen + forbrug. Og naturligvis de varer og inventar der skal bruges i butikken.

Præstø er en lille men MEGET besøgt by. Har ry for at være stedet der beboes af "det bedre borgerskab" i Vordingborg Kommune.

Der er et STORT potientiale mht. handel, dels pga. af det store opland, og byens idyl og mange besøgende, året rundt, dette kan bl.a ses ved at store kæder som Fakta, Netto og Rema 1000 LIGE har bygget nyt og har etableret sig her i Præstø.

Er du interesseret? Så skriv til mig for et møde via: q-massage@live.dk

Hilsen Søs

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)