Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringslovens § 6 og dennes konflikt med grundloven

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jens eller hvad du nu hedder. Kan du ikke godt verificere dette udsagn:

TRUE or FALSE.

BroncofanDK:
Når man har set dine tidligere aktioner med at promovere SMBA selskaber med omgåelse af partnerskabsreglerne i dette

Hvor har du det fra?

Det er ganske enkelt ikke rigtigt. Det har JEG aldrig sagt eller skrevet.

Nogle mærkelige såkaldte udbydere tilbyder dette, hvilket bare viser, 
at de slet ikke har forstået hvad de beskæftiger sig med. 

JEG udtaler normalt, at SmbA-selskaber er ideelle for familieselskaber.

BroncofanDK:
Med undtagelse af ganske få lande i verden er der lovgivning mod udsendelse af spam

Det er jo ganske enkelt ikke rigtigt. Tidligere i denne tråd har vi diskuteret Sverige.

Du kan begynde med at bevise, at dette udsagn er TRUE for Polen, Rusland, Sverige og USA.

Det KAN du nemlig ikke.

---------------------------------------------------------

Hvorfor har du set dig så gal på min person at du flere steder er kommet med direkte forkerte udsagn?
Jeg har fået Amino til at fjerne 2 af dine indlæg men nu forsøger jeg med fornuft. 

Jeg er jo bare en hårdtarbejdende handelsrejsende, som arbejder i flere lande. Som dig?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ejler Ottesen:
§ 74 Alle indskrænkninger i den fri og
lige adgang til erhverv, som ikke er
begrundede i det almene vel, skal hæves
ved lov.

§ 77 Enhver er berettiget til på tryk,
i skrift og tale at offentliggøre sine
tanker, dog under ansvar for domstolene.
Censur og andre forebyggende
forholdsregler kan ingensinde på ny
indføres.

Du læser jo lovene ligesom de blinde kører bil... - imponerende! - når du er så aktiv i debatterne.

grundlovens paragraf 74, betyder at ingen må hindres i at opnå en uddannelse/job f.eks. på grund af hudfarve eller religion eller lign.

paragraf 77, er jo vores dejlige lov om ytrings- og trykkefrihed, hvilken skal tolkes som at du må udgive alt det du har lyst til, så længe det ikke er injuiernde. Der står ikke noget om at forfatteren kan tvangsindlægge mennesker til at læse det han skriver.

Over and out

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

J. Deleuran:
Du læser jo lovene ligesom de blinde kører bil...

Det er en udokumenteret påstand. Jeg har citeret nogle konkrete dele af grundloven. Derefter forsøger jeg at argumentere.

J. Deleuran:
når du er så aktiv i debatterne

Du har selv mere end dobbelt så mange indlæg som jeg har.

J. Deleuran:
grundlovens paragraf 74, betyder at ingen må hindres i at opnå en uddannelse/job f.eks. på grund af hudfarve eller religion eller lign.

Det står der jo ikke. 

Din begrænsede fortolkning har du ingen dokumentation for.

J. Deleuran:
paragraf 77, er jo vores dejlige lov om ytrings- og trykkefrihed, hvilken skal tolkes som at du må udgive alt det du har lyst til, så længe det ikke er injuiernde

Jeg er helt enig.

Også erhvervsdrivende har ret til at kommunikere, hvad de anser for formålstjenligt.

J. Deleuran:
Der står ikke noget om at forfatteren kan tvangsindlægge mennesker til at læse det han skriver.

Det har jeg da heller aldrig sagt.

--------------------------------------------

Du har formentlig nogle rimeligt gode produkter som beskrevet i din hjemmeside.

GPS tracking og planlægning er det eneste rigtige i visse henseender.

Jeg kender en person, som har en forretningside om at udnytte GPS-systemer til kørselsplanlægning og transport.

Du lever et farligt forretningsliv, når du sælger produkter og serviice via et personligt firma. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åh...Eiler..det er godt nok synd for dig.

Hver gang du skriver et indlæg, som andre ikke er enige med dig i, føler du dig personligt

forurettet og forfulgt.

Amino er altså et debatforum.

Den med personlig firma og farligt forretningsliv, kan du overhovedet ikke udtale dig om.

Du kender ikke risici mv.

Igen en underlig indskydelse fra dig..for at få solgt SMBA-selskaber.

MvH

Peter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejler Ottesen:

J. Deleuran:
Der står ikke noget om at forfatteren kan tvangsindlægge mennesker til at læse det han skriver.

Det har jeg da heller aldrig sagt.

Nu må du da holde op - det er jo det du siger når du vil ha lov til at sende emails ud til alle. Hvis jeg får en spam reklame fra dig, så vil jeg da føle mig tvangsindlagt til at læse den. Det er ikke som med reklamer jeg kan sige fra eller bare smide usete ud - det man får som virksomhed som mails skal være noget man læser seriøst - og med den lethed der ligger i at smide 100.000 anbefalinger af at bruge dig til det ene eller andet af sted som mails på ultrakort tid og uden omkostning, er det SUPER at loven har sat en stopper for det - Det har INTET med ytringsfrihed at gøre - KUN at forhindre spammere i at tvangsindlægge travle forretningsfolk til at læse deres mails

Ville du også mene det gik ud over din ytringsfrihed, hvis du ringede til mig og startede en lang forklaring, at så var det grundlovsbrud hvis jeg smed røret på, eller du ikke fik lov til at stå ude på vejen og råbe slagord for køb SMBA midt om natten hvor vi andre sover? - Intet med ytringsfrihed i det overhovedet

Argumenter for at man skal ha lov at emaile så meget man vil (uha ikke til mig( - men brug ikke grundloven og ytringsfriheden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)