Kære Jens eller hvad du nu hedder. Kan du ikke godt verificere dette udsagn: TRUE or FALSE.
Hvor har du det fra? Det er ganske enkelt ikke rigtigt. Det har JEG aldrig sagt eller skrevet. Nogle mærkelige såkaldte udbydere tilbyder dette, hvilket bare viser, JEG udtaler normalt, at SmbA-selskaber er ideelle for familieselskaber.
Det er jo ganske enkelt ikke rigtigt. Tidligere i denne tråd har vi diskuteret Sverige. Du kan begynde med at bevise, at dette udsagn er TRUE for Polen, Rusland, Sverige og USA. Det KAN du nemlig ikke. --------------------------------------------------------- Hvorfor har du set dig så gal på min person at du flere steder er kommet med direkte forkerte udsagn? Jeg er jo bare en hårdtarbejdende handelsrejsende, som arbejder i flere lande. Som dig? |
Ejler Ottesen:§ 74 Alle indskrænkninger i den fri og
lige adgang til erhverv, som ikke er
begrundede i det almene vel, skal hæves
ved lov.
§ 77 Enhver er berettiget til på tryk,
i skrift og tale at offentliggøre sine
tanker, dog under ansvar for domstolene.
Censur og andre forebyggende
forholdsregler kan ingensinde på ny
indføres.
Du læser jo lovene ligesom de blinde kører bil... - imponerende! - når du er så aktiv i debatterne.
grundlovens paragraf 74, betyder at ingen må hindres i at opnå en uddannelse/job f.eks. på grund af hudfarve eller religion eller lign.
paragraf 77, er jo vores dejlige lov om ytrings- og trykkefrihed, hvilken skal tolkes som at du må udgive alt det du har lyst til, så længe det ikke er injuiernde. Der står ikke noget om at forfatteren kan tvangsindlægge mennesker til at læse det han skriver.
Over and out