Hej Demib Tak for dit inlæg. Nu vil jeg lige udnytte muligheden for at tilegne mig lidt viden og måske få noget af den jeg allerede besidder, smidt ud :) Jeg er helt enig med dig i, at besøgstal, besøgstid, sidevisninger, bouncerate osv. er en del af SEO, da jeg er sikker på at f. eks. Google, kigger på den generelle brugeroplevelse på dit site. Jeg er samtidig også klar over, at dette er elementer der indgår i konverteringsoptimering. Men er jeg helt galt på den, når jeg siger at søgemaskinerne ikke kan tracke en direkte konvertering (i de fleste tilfælde) og dermed heller ikke kan tillægge denne en værdi? Anyways. Jeg har altid set SEO og Konverteringsoptimering som to forskellige dicipliner, som godt nok ofte gør og burde gå hånd i hånd. Men at øge konverteringsraten, kan indgå som som et element i SEO, og bliver betragtet som dette, var jeg bestemt ikke klar over. Dog kan en konvertering være mange ting, så jeg mener selvfølgelig i de "fleste tilfælde". |
konverterings ekspert hænger så tæt samme grundet du skal tjene penge dig som ejer siden, man kan ikke kun tage den ene del og glemme den anden del
hvad snakker man med søgeord ekspert når han skal hjælpe
vælges søgeord , hvad giver dig bedste
tit vil de lave en kort analyse hvad giver dig fleste besøgene og klik , det er en lille gren af SEO
tit vil gå siden efter søgeord eksperten , hvordan klikker folk mere på links , vis mennesker kliker mere og ser det bedre , finder folk hurtigere og bedre rundt på siden , en side der er let at finde rundt i ser google lettere i .
man kan derfor ikke kun tænke i seo for hvilken bruger vil kigge på siden der ikke giver værdi for bruger , det vil mange ikke linke til , og links hjælper dig , en brugervenlig side giver altså mere.
En brugervenlig side godkendes flere steder hvor du videre formidle din side.
En side der virker overskueligt og konverterer godt er afgørende på mange måder , det er svært heri livet kun satse halvt , der skal tænkes på alt.
Hvad gør din chance større
det gør en god sigende links struktur
husk h1 og h2 og h3 det er både seo og giver overskuelighed og derved konverterer siden bedre , derved alle ting krydser over hinanden
håber det forklare hvorfor alt hænger samme