Kunne du tænke dig at få din reklame markedsført i 100 detailbutikker fordelt på hele Sjælland? Jeg har indgået aftale med Fakta A/S, som har 110 butikker på Sjælland. Vi (et team af dygtige merchere) opsætter din reklame i de 100 butikker (vi kommer ikke på Sjælland NV - Kalundborg og nord for Holbæk endnu!). Du kan også vælge kun at blive markedsført i København og Nordsjælland, og så vælge 50 butikker i stedet.
Alm. pris er kr. 55,- pr. butik inkl. trykning af din reklame
Aminopris er kr. 35,- pr. butik inkl. trykning af din reklame. (100 butikker = kr. 3.500,- og 50 butikker = kr. 1.750,-)
Erfaringsmæssigt (afhængig af produkt, reklamens layout, målgruppe, mv.) opnår du 1-3 interesserede kunder pr. butik. Dvs. dit potentiale er 100-300 nye kunder ved at købe plads i 100 butikker.
Send mig en mail, hvis du vil høre mere om dette tilbud.
Men du skal nok lige fortælle lidt mere om hvad det er man får. Hvor stor er reklamen, hvor er den placeret i butikken? Hvor lang tid er den eksponeret i butikken? Vis eksempler på eksisterende eksponeringer osv.
Undskyld, det var ikke for at ignorere dig. Jeg har faktisk svaret på alle, som har sendt mig en PM eller e-mail.... Dem var du åbenbart ikke lige i blandt
Reklamerne er i A5 Landscape og opsættes på tavlen "kunde til kunde" i Fakta. Det giver i gennemsnit 1-3 henvendelser pr. butik, svarende til 100-300 henvendelser, afhængigt af dit produkt/tilbud, og hvordan du rammer målgruppen.
Aminoprisen er kr. 35,- pr. butik. Du kan vælge imellem 50 butikker i hovedstaden og nordsjælland eller 100 butikker på Sjælland (ikke Kalundborg og nord for Holbæk!).
Vi opsætter reklamer i Fakta mandag og tirsdag hver uge, og de hænger i 1-2 uger i hver butik.
Tilbuddet er inklusiv trykning, og vi trykker kun på kvalitetspapir (130 gram) i fuld farve én side (4+0).
Du kan i princippet selv køre rundt og sætte lignende reklamer op, men du skal da beregne omkostninger til trykning, benzin og din timepris. Vores erfaring siger, at vi kan nå ca. 2 butikker på 1 time, dvs. vi helst skal have mindst 4-5 annoncører med (i henhold til normalprisen).
Idéen er bestemt ikke blevet droppet, da det er en del af den service jeg tilbyder, i forbindelse med opstart af mit reklamefirma, der opsætter reklamestandere og andre reklamer diverse steder i Danmark.
Virksomheden er ny, og vi er ved at teste nogle forskellige offline reklameformer. Tanken er, at tilbyde en effektiv og konkurrencedygtig reklame for detailhandlen, og dermed forbedre den ROI som ofte ikke er høj nok i offline reklame. Især ikke for små virksomheder og iværksættere, som ofte får alt for lidt ud af sine reklamer. Det søger vi at finde en løsning på!
Vi mangler stadig at få næste denne uge og næste uge (påskeuge) med, for at danne os et indtryk af reklame via disse reklamekort. Der har været nogle positive oplevelser, men også en del negative indtil nu.
Den første uge gik alting galt, og vi afsatte meget få kort. Men allerede i uge 2, blev afsat op til 39 kort på 1 uge i én butik (af samme annoncør). I alt afsatte de 8 annoncører 177 reklamekort på seks dage i én butik. Det er vi meget tilfredse med!
Undskyld igen for de langsomme svar! Jeg har haft mange ting at se til i de seneste uger (herunder rundet et skarpt hjørne på de 30 år! )
Ok. Det skal jeg passes det hele - tillykke med fødselsdagen.
Du må have nogle billeder af de forskellige typer reklamekort og reklamestandere, som vi må kunne se?
Forstår jeg dig ret, hvis en annoncør "mistede" 39 stk. af vedkommendes reklamekort på 1 uge i en Fakta butik?
Har annoncøren så nogen "måling" af udbytte/repons af disse reklamekort ?
Jeg er på udkig efter butiksdisplay & reklamestander til A4 og A5 format på en og samme stander, men har endnu ikke fundet den helt rigtige, så arbejder stadigvæk på sagen.