Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Med / Uden .www

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er løbet ind i et problem med hensyn til indeksering af min nye biludstyr shop på Google.

Ved en fejl blev den først indekseret uden www.

Lavede en 301 flytning til www.fkshoppen.dk og fik via Google Webmaster Tools fortalt Google at siden er flyttet.

Det er nu ved at være nogle dage siden, men har lagt mærke til at Google bliver ved med at indeksere flere og flere sider uden www, men ikke flere med www.

Skal der gå længere tid før ændringerne begynder at træde i kraft, eller gør jeg noget forkert ?

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 03:02

Derudover har jeg et problem med Google sitemap.

Sitemap filen Magento genererer er på over 50.000 sider, og Google beder om at få den splittet op i to.

Har fundet frem til en løsning her:

http://www.arscommunity.com/wiki/magento/multiple-xml-sitemap

... men få det til at virke, rækker mine evner åbenbart ikke til Big Smile

Håber der er nogle der vil være behjælpelige Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 07:49

SaleCity:

Hejsa.

Er løbet ind i et problem med hensyn til indeksering af min nye biludstyr shop på Google.

Ved en fejl blev den først indekseret uden www.

Lavede en 301 flytning til www.fkshoppen.dk og fik via Google Webmaster Tools fortalt Google at siden er flyttet.

Det er nu ved at være nogle dage siden, men har lagt mærke til at Google bliver ved med at indeksere flere og flere sider uden www, men ikke flere med www.

Skal der gå længere tid før ændringerne begynder at træde i kraft, eller gør jeg noget forkert ?

Alt efter hvor mange sider du har, kan der gå alt fra 3 uger til nogle måneder før Google har lavet ændringen fra det ene til det andet. og det lader til du har mange sider, så der kan godt nå noget tid før alle sider er registreret og ikke mindst ændret.

Google bliver ikke ved med at indeksere dine sider uden www så snart du har lavet en 301 redirect, det du nok oplever er at Google før har været forbi, og de så først nu bliver vist i Googles indeks. tiden for hvornår de bliver vist i googles indeks, er ikke altid det samme som hvornår de er blevet crawlet. En side kan sagtens have været crawlet 14 dage før den bliver vist i Googles indeks.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)