Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med checkout

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  nicetimes.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg ved ikke om det er det helt rigtige sted at spørge, men har seriøst brug for jeres hjælp.

Jeg har et problem med min magentoshop, når mine kunder køber varer fra Firefox browser kommer mit kortbetalingsvindue ikke frem, systemet fjerne alle kundes oplysninger(opdatere lige hurtig), og inde i admin kan jeg se at kunder har handlet, men der er ikke registret nogen betaling.

Det skal lige siges at det har virket.

Jeg bruger Quickpay som gateway og har lige opdateret til deres version 2.0.

Bruger mine kunder andre browser som internet explorer, Safri, Crome så virker det fint.

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak

Mvh

Karsten

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:13

Hej Karsten. Hvilken HOST udbyder bruger du?

Det skulle vel aldrig være Meebox? For så tror jeg godt jeg ved hvad der er problemet :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  nicetimes.dk Skrevet kl. 23:17

Hehe nej. det er Powerhosting.dk De er rigtig gode og siden køre super hurtig hos dem.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:39

- Det var intet negativt imod Meebox. har bare været udsat for at der var nogle fejler hos flere ang. lige præcis Checkout - der skulle bare rettes nogle få ting hos hosten og så virkede det :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)