Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv kritik på min nye website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg har det sidste stykke tid udviklet en side, hvor brugere kan oprette en hjemmeside, uploade billeder i høj kvalitet, skrive i gæstebøger, finde gamle klassekammerater, tilføje venner, søge på andre brugere osv. osv. Jeg har nu endelig lagt den første "rigtige" alpha-version ud, og vil gerne have lidt konstruktiv kritik på det. Der er allerede brugere, og jeg håber selvfølgelig på at få mange flere snart!

Da jeg ikke er den store designer, vil jeg gerne vide hvad I synes om designet af siden? Min målgruppe er primært unge mellem 15 og 25 år, og designet skulle gerne ramme plet her. Gør det det?

Jeg har ikke reklamer på siden endnu, men tænker på at implementere Adwords i form af små tekstannoncer. Derudover vil jeg gerne høre om I kender til reklameformidlere, hvor det er tilladt at inkludere reklamerne i e-mail. Google har nemlig et forbud mod dette, men jeg vil jo gerne indsætte små reklamer i de e-mails, som bliver sendt ud til brugerne.

ADRESSEN ER: www.ahoy.dk

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:31
En fin og brugbar side.
Har spekuleret lidt på hvordan du tør love ubegrænset plads til brugernes billeder.

Du skal nok også have lidt flere funktioner med, chat f.eks. og måske en form for rank man kan opnå.

Men ellers flot og fint arbejde, håber der bliver mange brugere.

Har iøvrigt slettet min egen prøve-bruger igen

Tilmeldt 29. Mar 06
Skrevet kl. 01:00
Dato: 24-03-2007 19:30:45
Forfatter: Nyuu

En fin og brugbar side.
Har spekuleret lidt på hvordan du tør love ubegrænset plads til brugernes billeder.

Du skal nok også have lidt flere funktioner med, chat f.eks. og måske en form for rank man kan opnå.

Men ellers flot og fint arbejde, håber der bliver mange brugere.

Har iøvrigt slettet min egen prøve-bruger igen

Tak for din feedback

Jeg kan love ubegrænsede uploads af billeder, da jeg har min egen webserver med 40 GB plads på. Da billederne fylder ca. 80 KB efter de er formateret, giver det plads til over en halv million billeder, og det er nemt at skalere op.

De ekstra funktioner du nævner er på vej. Det er version 0,6 af siden, som er online nu, og det næste som kommer på, er en gruppefunktion, så man kan oprette og deltage i grupper med egne fotoalbums, opslagstavler osv. Derudover kommer rank-funktionen, blogs, favorit-lister, online-lister,  ønskelister, afstemninger, instant messaging chat, diskussionsfora og meget andet på efterhånden som det bliver udviklet, og det går ret stærkt!

Indtil videre kan jeg bare anbefale alle at bruge hvad der er, fx som en gratis måde at vise sine billeder frem på til andre.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:56
Hej ahoy,

Umiddelbart ser siden fin ud. Jeg har ikke det helt store kendskab til markedet, men findes der ikke mange lignende alternativer?

Har du overvejet, hvordan du vil få siden markedsført? Skal det udelukkende ske via mund til mund/øre eller har du planlagt nogle happenings for at sparke brugerantallet igang. Ifølge min erfaring, så skal man gerne på over et vist kritisk punkt af brugerantal, før det automatisk generer nye besøgende/brugere.

Har du overvejet en form for censur? Du nævner selv 500.000 billeder, hvilket er ret mange. Men nogle enkelte brugere vil temmelig sikkert misbruge dit forum til at lægge anstødelige billeder m.m. ind. Jeg ved at Arto døjer med nogle malplacerede og perverse indlæg, som har en tendens til at ødelægge det for de mange?

Dette er blot et par skud fra hoften.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh.

Hans-Henrik Nielsen
StressAkademiet

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 13:49
Jeg synes designet er flot, men jeg bryder mig ikke om dit content-layout. Du kunne godt gøre lidt mere ud af opsætningen under blog, hvad er ahoy og kontakt os. Og så synes jeg ikke billederne på forsiden er "interessante" nok - Jeg ville måske få lavet en flashløsning, som kunne præsentere dem på en mere spændende måde.. :)

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 29. Mar 06
Skrevet kl. 21:42
Jeg har overvejet markedsføringen, og det bliver den største udfordring. De fleste af funktionerne er afhængige af netværkseksternaliteter, og indeholder derfor ringe værdi i sig selv. Derfor er det enten nødvendigt med happenings eller med funktioner, der indeholder værdi ud over netværket. Delingen af billeder er eksempel på dette i en funktion som allerede er tilgængelig, da du kan linke til dine albums, således at andre kan se dine billeder, også selv om de ikke er medlemmer! Er der nogen, som har forslag til happenings, som kunne tiltrække gymnasieelever/andre i målgruppen?

Med hensyn til markedet, så findes der lignende alternativer, men de dækker ikke den målgruppe, som Ahoy henvender sig til (15-30 årige danskere). De fleste i denne målgruppe benytter sig af Myspace eller Facebook, som er henvendt til et amerikansk publikum, fordi der ikke findes noget dansk alternativ før nu. Artos målgruppe er 13-18 år, og Mingler synes at tiltrække 30+ målgruppen.

Censur kan blive nødvendigt, fx med en "anmeld billede" funktion, som kommer så snart det bliver et problem. Men det vigtigste er at holde omkostningerne på et minimum for at sikre gratis adgang for alle. Jeg bryder mig ikke om den måde Arto og flere andre begrænser gratis-brugerne for at opkræve penge fra betalende kunder. Ahoy vil altså altid være gratis.

Opsætning af content-layout er stadig noget, som der arbejdes på, og det bliver ændret i løbet af nogle uger, da det ikke er helt færdigt endnu. Tak for jeres svar!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)