Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør du ved cykler foran din butik?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en rigtig god ide, Emil. Yes

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Det var da en rigtig god ide, Emil. Yes

Lige mine ord! En super fed måde at vende noget negativt til noget positivt!

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flytter dem pænt væk fra butikken på 9. år. Tror ikke der er andet at gøre.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Det var da en rigtig god ide, Emil. Yes

Talte med en lille erhversdrivende her i Malmö, der var træt af det samme.. Han havde fået trykt nogle små plastikposer, som han hang på cykelstativet.. Det giver ham en del mersalg, at der står 10-20 cykler på stille gade, med de små uskyldige poser.. Han har ikke hørt en eneste brokke sig over det - så han bruger glædeligt 5 min om dagen på at hænge de plastik poser op :-)

Kender ham slet ikke - spurgte ham bare imens, jeg så ham gør det, da fruen alligevel ville ind i hans butik :-) Om det var pga poserne, fandt jeg ikke ud af, men det var da hende der så dem først :-)

Han vandt da et køb på cirka 500 SEK :-)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Det er selvfølgelig irriterende for dig, med de cykelparkeringer, men hvis du skal følge loven, må du ikke røre cyklerne, når de først står der.

Du har sikkert set de skilte, hvor der står " Cykler fjernes uden ansvar". De skilte er kun lovlige, hvis du har tilladelse til at opsætte dem. Trods det er der mange der bare sætter dem op, alligevellet. Skiltene er fra en tid (1937-38, hvorefter de blev ulovlige.

Fjerner du cyklerne, kan du blive anklaget for tyveri.

Du må gerne sætte et skilt op, hvor du henviser folk, til at sætte cyklerne et andet sted.

Jeg er ikke ekspert i denne lovgivning, men har været involveret i en ligne sag og ved derfor disse ting.

Du kan evt. ringe til vejdirektoratet og få de helt nøjagtige oplysninger vedr. dette, hvis du vil undersøge det nærmere. (Eller politiet).

Flytter du stativer ud på fortorvet, vil der ikke gå længe, før du vil få en opkrævning fra kommunen og skal betale skat for leje af fortovspladsen.

Mit råd til dig vil være, at lave et sjovt skilt (med humor), hvor du f.eks. kan skrive "Be, be, sæt ikke din cykel her" eller noget tilsvarende.

Du ser for meget TV. De der latterlige forbrugerprogrammer er på ingen måde saglige og det er sjældet de har brugt tid på at undersøge sagerne.

I mange tilfælde har man som butiksejer PLIGT til at fjerne cykler foran butikken. Det vil sige at man bliver straffet hvis ikke man gør det. Skilte med at cykler fjernes uden ansvar er på ingen måde ulovlige. Man må til enhver tid fjerne cykler uanset om man har pligt til det eller ej. - Det handler blot om hvordan de bliver fjernet.

Reklamer på cyklerne er en meget dårlig ide og spild af tid og penge og det løser ikke problemet.

xxx

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af, at skuffe dig. Men den sag jeg har været involveret i, har intet med TV at gøre. Den er skam ægte nok. Informationerne har jeg fra vejdirektoratet.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Jeg er ked af, at skuffe dig. Men den sag jeg har været involveret i, har intet med TV at gøre. Den er skam ægte nok. Informationerne har jeg fra vejdirektoratet.

Det gør dem ikke mere korrekte.

xxx

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg satte et skilt op som reklamerede med gratis cykler.Skype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så du mener Pjedsted, at det er bedere at benytte sig af selvtægt end at følge loven...

Den var god Lasse. Wink

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon ide LasseYes

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)