Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør du ved cykler foran din butik?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fjerner dagligt en del cykler ud der står foran min butik hvor de ikke må stå. Det er jeg ved at være ret træt af. Er der nogen der kender til et system, f.eks nogle riste man ligger i stedet for fliser, der gør det umuligt at sætte en cykel der?

 

xxx

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu anskaffede dig nogle skilte som du kunne sætte ud på gaden, så ville de både tiltrække kunder og tage pladsen så der ikke kan stå cykler

Bare en forslag, uden at vide præcist hvor og hvordan din butik liggerWink

Mvh

Thomas

Nemprogramming.dk

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

T.Iversen:

Hvis du nu anskaffede dig nogle skilte som du kunne sætte ud på gaden, så ville de både tiltrække kunder og tage pladsen så der ikke kan stå cykler

Bare en forslag, uden at vide præcist hvor og hvordan din butik liggerWink

Mvh

Thomas

Nemprogramming.dk

Er afprøvet og det virker ikke...

xxx

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så med at sætte en del af vareudstillingen ud, så det fylder hvor cyklerne står?

Ellers så hyr en ungarbejder til at gå og pifte de irriterende cykler...hehe ej, selfølgelig ikke Stick out tongue

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Jeg fjerner dagligt en del cykler ud der står foran min butik hvor de ikke må stå. Det er jeg ved at være ret træt af. Er der nogen der kender til et system, f.eks nogle riste man ligger i stedet for fliser, der gør det umuligt at sætte en cykel der?

 

 

Hvor holder din butik til henne af i landet?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

PJEDSTED:

Jeg fjerner dagligt en del cykler ud der står foran min butik hvor de ikke må stå. Det er jeg ved at være ret træt af. Er der nogen der kender til et system, f.eks nogle riste man ligger i stedet for fliser, der gør det umuligt at sætte en cykel der?

 

 

Hvor holder din butik til henne af i landet?

 

KBH centrum

xxx

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan pratisere det nemt ved at hænge et skilt over hvor cyklerne holder:

"Herretoilet"

... så skal man selvfølgelig bagefter have bugt med tisseriet, men garanteret en effektiv løsning!

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har løsningen på dit problem! Du skal simpelthen bare anlægge et par landminer så lærer folk det nok :)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er selvfølgelig irriterende for dig, med de cykelparkeringer, men hvis du skal følge loven, må du ikke røre cyklerne, når de først står der.

Du har sikkert set de skilte, hvor der står " Cykler fjernes uden ansvar". De skilte er kun lovlige, hvis du har tilladelse til at opsætte dem. Trods det er der mange der bare sætter dem op, alligevellet. Skiltene er fra en tid (1937-38, hvorefter de blev ulovlige.

Fjerner du cyklerne, kan du blive anklaget for tyveri.

Du må gerne sætte et skilt op, hvor du henviser folk, til at sætte cyklerne et andet sted.

Jeg er ikke ekspert i denne lovgivning, men har været involveret i en ligne sag og ved derfor disse ting.

Du kan evt. ringe til vejdirektoratet og få de helt nøjagtige oplysninger vedr. dette, hvis du vil undersøge det nærmere. (Eller politiet).

Flytter du stativer ud på fortorvet, vil der ikke gå længe, før du vil få en opkrævning fra kommunen og skal betale skat for leje af fortovspladsen.

Mit råd til dig vil være, at lave et sjovt skilt (med humor), hvor du f.eks. kan skrive "Be, be, sæt ikke din cykel her" eller noget tilsvarende.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvorfor ikke udnytte denne mulighed i stedet?

Bestil en ordentlig omgang Saddel overtræk, med dit firma logo på, og hver eneste dag, går du ud og overtrækker alle cyklernes sadler med dit "reklame"-overtræk.

Derved kommer du top-of-mind hos alle cyklisterne, skaber branding og udnytte en irritation til næsten gratis reklame.

Så afsted på med saddel-overtrækkene og lad cyklisterne betale for cykelparkeringen med markedsføring.

God fornøjelse med dine muligheder ;o)

Venlig hilsen

Emil Hejlskov

www.performanze.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)