Hej amino.dk Jeg ønsker at sælge min forum da jeg ikke længere har overskud til den mere. I købet for du
9.914 Posts in 2.506 Topics by 690 Members. . Link til mere stats om siden Jeg har fået lavet en del backlinks og seo, plus du får nogle PR i txt. Hvad er www.postershost.info konceptPostershost.info tilbyder simpelt ydelser f.eks som vores primær mål er at, give gratis webhosting til ubegrænset plads afhænger helt af vores kampagner. Der en krav før denne person har mulighed for at få denne tilbud som er LINK . Du har også mulighed for at tag penge for webhosting, der utrolig mange muligheder for denne forum især når der er så mange members derinde som er stabil aktiv. Forum kan også bruges til normal forum, hvis det er. Denne forum er bygge til min koncept og normal forum.
At tjene penge på siden?Der er stor mulighed for at tjene penge på siden f.eks
Hvis en person køber VIP adgang derinde, så kan han benytte sig af ( Premium Members Section ) der står der utrolig mange guide og alt mulig snak. Traffic på siden? PM mig, hvis du ønsker at få et sceenshot af dette
Du er velkommen til at kontakt mig via pm..
Mvh Andreas Petersen Stavefejl er gratis. |
Forum side er til salg med aktiv members 600+ profit!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)