Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring som freelance mediegrafiker/webdesigner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg arbejder som freelance webdesigner og mediegrafiker og jeg mener selv jeg har både talent of efterhånden også erfaring til at kunne kalde mig selv en ekspert indenfor faget. Alligevel er det som om jeg burde have mange flere kunder, men hvordan?

Hvor skal jeg reklamere med mig selv og hvordan skal jeg udtrykke mig? Og er der en målgruppe der er bedst at satse på?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Steffen Nørgaard Andersen

P.S. - Mine referencer kan desuden ses på www.n-gd.dk/ref

Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Det er altid et godt spørgsmål. Hvis du er dygtig, skal det dog nok komme hen af vejen.

Jeg har været igang som freelance grafiker siden september sidste år, og nu er det ved at være oppe og køre. Du skal satse på dine stærke sider, erkende de svage og så netværke, netværke, netværke – og så lige netværke en gang til.

Bevis dit værd. Kend dine stærke sider, så du formår at sælge dem. Og vær nogle gange lidt fræk...

Det er dog utrolig svært at svare på, da det er forskelligt fra person til person. Jeg kan kun fortælle, hvad jeg har gjort...

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:00
vil give posteren ovenfor ret - netværk, netværk og netværk. Det ER nogle flotte sites du laver - jeg sidder til daglig og smækker priser ud på den slags, og køber eksterne ydelser ind til det vi ikke selv har tid/lyst/kompetencer til at lave, og det er jo folk som os du skal have kontakt med - og vi skal have kontakt med folk som dig.