jeg søger et tilbud på en online markedsplads hjemmeside. Den skal være interaktiv - altså med både med brugerregistration, så folk kan sælge og købe derinde.
Hjemmesiden skal bare være super enkel, og derfor ville jeg foretrække, hvis det var en premade template, der lige blev lidt mere skræddersyet.
Hej Mikkel.
Hvis du skal have et system som brugerne kan leve med (og brugerne er meget krævende) skal du have den store tegnebog frem.
Hvis systemet ikke indeholder de elementer som gør at brugerne kan lide det, så gider de ikke at bruge det, og alle dine arbejdstimer (og penge) er spildt.
Prøv evt. at oprette en profil på www.DBM.dk og derefter indrykke et par annoncer. Få så en én af dine venner til at "lege køber" på dine annoncer.
Alle de funktioner som du møder undervejs, og som du forventer at møde, koster kassen at få lavet. Jo glattere tingene skal fungere, des dyrere er de at få lavet, men uden disse ting falder brugerne fra lige så hurtigt som du får dem ind.
Du kan sagtens få lavet en "light" udgave af DBM, men du skal være MEGET OMHYGGELIG med beskrivelsen af hvad systemet skal kunne, da du ellers kommer til at bløde mange extra penge på tilretninger.
Jeg skriver ikke dette for at skræmme dig, men ligesom med f.eks. webshops og andre ting er markedspladser ikke noget man "bare lige laver". Du skal sætte dig grundigt ind i tingene inden du putter tid og penge i det.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du ønsker mere info.
Mvh.
Ditbrugtmarked