Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din kommentar Trinitron.

> Unskyld, men det virker for mig som om det er noget for folk der i forvejen ikke har nogle > penge...

>
Hvad laver f.eks. Buller  5 gange på siden, som vil låne forskællige beløb ?

Konceptet er for alle. Dem der ikke har penge vil låne, ofte til højere renter, mens dem der har penge kan enten selv tjene eller forhandle sig frem til bedre vilkår når de låner.

Jeg tror at Buller ville prøve systemet, men det er op til de andre brugere at vurdere Buller ud fra hans forespørgsler og hans profil.

>
Konceptet er ellers kanon smart hvis det virker, vil jeg da følge lidt på sidelinien.

Konceptet vil nemlig virke og være "kanon smart" hvis man ikke følger det fra sidelinien, men selv vælger at tjene penge på det :) 
Jeg mener at som iværksætter bør man have mere mod på at prøve nye initiativer og vise andre at vejen frem er handling og ikke passiv indstilling.
Men hvis iværksættere ellerhøjst vil følge konceptet på sidelinien, så er det nok for stort et skridt for almindelige danskere ...

Mange hilsner,
Robert/FairRates.dk

Tilmeldt 16. Feb 07
Skrevet kl. 12:53
Hej
Jeg syndtes det er meget usympatisk at udstille en anden person´s økonomiske vanskelighedder på den måde.

Nu har jeg ikke selv været inde og kigge på omtaltes persons foresspørgelser, og har heller ikke tænkt mig det.

Ideen med hjemmesiden er kanon, og det er også fint at man kan ligge låneansøgninger ind, men tanken om at andre kan gå ind og læse dem, det virker for mig noget krænkene for ansøger.

Jeg ved godt at det kræver noget programering, men de eneste der skulle have ret til at se ansøgningerne, burde være investorene. Så hvad om at lave en form for lukket område for os der ikke har tænkt at låne penge ud.

Jeg kan ikke selv programere i PHP som det i såfald skulle gøres, men hvis du er interreseret så gå ind på min side og klik på min webmasters visitkort der er på forsiden.

Når du ser hans priser for et fuldt funktionsdygtigt webshop, så vil du kunne se at det er ham du skal have fat i, for det andet her er lige lovlig ydmygene for dem der ansøger.

Tilmeldt 16. Feb 07
Skrevet kl. 13:31
Ja, det er svært at finde den rigtige balance mellem fortroelighed af låntagernesdata, og sikkerhed for långivere.

Hos FairRates.dk har vi valgt at vise hele lånehistorik frem, derimod har vi valgt at holde brugernes data anonyme. Vi viser hverken navne, adresser eller andre personlige oplysninger, men långivere kan stadigvæk se hvem der betaler på lån til tiden. Låntagerne kan selv vælge hvilke oplysninger de opgiver, og vi viser dem i anonymiseret form.
Vi har en fortrolighedspolitik, hvor vi ikke kan videregive oplysningerne om brugerne såfremt de betaler til tiden.

Hvis du har ideer til hvordan vi kan gøre det bedre, vil jeg gerne høre dine forslag. Jeg inviterer til vores debat, så andre brugere kan kommentere på det.

Mange hilsner og tak for tilbuddet
Robert/FairRates.dk

http://www.FairRates.dk
http://blog.FairRates.dk
http://debat.FairRates.dk
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)