Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BillyBest.dk - ny leverandør af tryksager! Vi er formentlig billigst!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 38
Fra  BillyBest.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!!

Vi er ganske nystartet, og vores målgruppe er mindre virksomheder og iværksættere. Du finder formentlig ikke billigere tryksagernettet...

Jeg mener, at vores produktsortiment lever op til de flestes behov, men jeg er meget interesseret i om du er enig? Se gerne siden og fortæl, hvad du evt. har brug for. www.billybest.dk

Lige nu kører vi en bannerreklame her på siden, hvor vi tilbyder en rabat på 10% ved første køb. Rabatkode amino10

Mvh Jesper

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:38

Hej Jesper

Beklager, men se lige priser for f.eks. A5 flyer med tryk på begge sider (170g silkemat) hos dig og hos print24.dk . Her er stor prisforskel. Kuverter er i til gengæld på nogenlunde samme pris.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Herlev
Tilmeldt 31. May 11
Fra  BillyBest.dk Skrevet kl. 08:41

Hej Viggo

Jamen det må jeg da se på. Umiddelbart er vi meget billigere på kuverter. 4000 stk. C4 koster hos mig 3527 kr. og hos Print24 koster de 5231 kr.

Det er klart, at man ikke kan være billigst på alt, men vi tilstræber, at komme tæt på, så man som kunde sparer absolut flest penge ved at handle ét sted.

Mvh, Jesper

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:50

BillyBest.dk:
Det er klart, at man ikke kan være billigst på alt, men vi tilstræber, at komme tæt på, så man som kunde sparer absolut flest penge ved at handle ét sted.

I er heller ikke billigst med A4 falset til foldere, der er prisen hos www.lavpristrykkeriet.dk lavere.

Køb ren argan olie her

Fra Herlev
Tilmeldt 31. May 11
Fra  BillyBest.dk Skrevet kl. 10:40

Hej Jan

Kan se at vi umiddelbart er lidt billigere ved 500 stk. Samtidig er vores gramvægt 170 g, mod deres på 150 g.

Men kan godt se, at der på andre oplagsstørrelser er lidt forskel. Jeg får det ændret så vi er billigst :-)

Mvh, Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)