Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke erfaringer har I med hetzner.de

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode erfaringer med Hetzners shared løsninger, herunder deres support. Anmeldelserne på webhostingtalk.com er generelt også gode. 

Det er konsumhardware, men datacentret er godt.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:30

Hetzner er dygtige. Deres support er venlige og hjælpsomme. Og jeg kan roligt anbefale Hetzner som en overordnet god udbyder, taget alle parametre i betragtning. Du får meget for pengene.

Baseret på erfaring må jeg dog også erkende at deres hardware ikke er det bedste - helt klart her de har sparret på udgifterne, vil jeg mene. Specielt deres diske tror jeg virkelig er über-low-end. De performer i hvert fald... skidt, når man har en smule aktivitet.

Kvalitetsmæssigt findes der bedre. Men til prisen er de klart de bedste.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:55

Patrick - Meebox:

Hetzner er dygtige. Deres support er venlige og hjælpsomme. Og jeg kan roligt anbefale Hetzner som en overordnet god udbyder, taget alle parametre i betragtning. Du får meget for pengene.

Baseret på erfaring må jeg dog også erkende at deres hardware ikke er det bedste - helt klart her de har sparret på udgifterne, vil jeg mene. Specielt deres diske tror jeg virkelig er über-low-end. De performer i hvert fald... skidt, når man har en smule aktivitet.

Kvalitetsmæssigt findes der bedre. Men til prisen er de klart de bedste.

Enig ang. at det er konsumhardware. Der kan dog tilkøbes 120GB ssd-drev for 15E per måned... To af dem, så burde man være ret godt kørende på disk-fronten...

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:00

Vi bruger Hetzner.de til bl.a Magento hostning og det køre godt. Vi er så heldige at vi har in-house viden om server drift så vi har kun været i kontakt med supporten en gang og spørgsmålet blev det besvaret på under en time uden nogen form for "sø forklaring"....

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:18

Vi har brugt Hetzner i de sidste 4-5 år til småting og kan ikke sige noget negativt om dem.

Som andre også har bemærket, er der fra tid til anden uforklarlige drift-issues (også for tit til seriøs server-drift)

-Men til prisen er det svært at finde noget bedre, især trafikken er billig.

Dog skal man lige holde sig for øje at det udelukkende er almindeligt konsum-hardware som benyttes, så ikke noget enterprise-kvalitet på hverken diske, RAM eller CPU.

Og så er det værd at huske på at når der sker noget med din server, så er det 100% business-as-usual for Hetzners staff, men for dig er det måske en showstopper for din forretning/shop eller lign. Og der er der altså ikke megen forståelse at trække på hos Hetzner, du kommer ikke først i køen selvom tårene triller Wink

Nu spørger trådstarter specifikt til Hetzners VPS-løsning. -Den har vi desværre ingen erfaring med.

-Jeg ved de bruger XEN som hypervisor, og når jeg kender hetzner ville jeg ikke tøve med at prøve deres VPS´ere også.

-Ellers er der blot at sige at supporten er altid venlig, kompetent og hurtig. De tyskere har styr på det.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31

Powerhosting:

Vi har brugt Hetzner i de sidste 4-5 år til småting og kan ikke sige noget negativt om dem.

Som andre også har bemærket, er der fra tid til anden uforklarlige drift-issues (også for tit til seriøs server-drift)

-Men til prisen er det svært at finde noget bedre, især trafikken er billig.

Dog skal man lige holde sig for øje at det udelukkende er almindeligt konsum-hardware som benyttes, så ikke noget enterprise-kvalitet på hverken diske, RAM eller CPU.

Og så er det værd at huske på at når der sker noget med din server, så er det 100% business-as-usual for Hetzners staff, men for dig er det måske en showstopper for din forretning/shop eller lign. Og der er der altså ikke megen forståelse at trække på hos Hetzner, du kommer ikke først i køen selvom tårene triller Wink

-Ellers er der blot at sige at supporten er altid venlig, kompetent og hurtig. De tyskere har styr på det.

Ved du, hvad udbedringstiden er for standardserverne i EQ-serien? 24 timer på fx hardwareudbytning?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32

Setupgebyret er for resten lige blevet sat ned i dag for de to mindste servere i EQ-serien, fra 149E til 49E.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:48

Mange tak for svarene!

Inden jeg begiver mig helt ud i Hetzner, kunne jeg godt tænke mig at høre jer, om I har et bedre tilbud eller forslag til udbyder? 

Til dét spørgsmål har jeg oprettet en ny tråd for at gøre det mere overskueligt: http://www.amino.dk/forums/t/129842.aspx

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:01

Kan også kun sige godt om hetzner. Det har været en af de bedste investeringer at blive kunder hos dem. Alt kører babre som det skal, og der er god service. Det betyder alt.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)