Hej Mit navn er Morten Holmboe og jeg søger et job! Jeg er webudvikler, grafiker, fotograf kort sagt en person med mange evner og hvis du mangler en medarbejder til at varetage disse funktioner, men måske ikke har behov for en fuldtidsmedarbejder, så kan jeg hjælpe dig! Jeg har arbejdet med Design af hjemmesider i Photoshop, konvertering til web, stort kendskab til HTML5, CSS3, jQuery, opsætning af hjemmesider i Wordpress, grafiske opgaver, diverse foto opgaver, f.eks. professionelle produktfotos til f.eks. webshop og meget meget mere. Hent mit CV her: http://www.dansketutorials.dk/cv/cv_morten_holmboe.pdf Jeg er berettiget til fleksjob, hvilket for dig betyder at jeg vil kunne arbejde ca. 20 timer pr. uge. Fleksjobordningen betyder, for mit vedkommende, at min kommende arbejdsgiver vil få refusion på halvdelen af en fuldtidsløn. Jeg har senest arbejdet som frontend developer hos Proremus i Århus. Jeg skal understrege at jeg ikke er interesseret i enkelte opgaver eller kortvarige projekter. Jeg søger et job hos en virksomhed der har varigt behov for en dygtig medarbejder. Jeg glæder mig til at høre fra dig! Vil du ansætte en person i fleksjobDer findes en hel skare af dygtige mennesker her i landet som af en eller anden grund er blevet fleksjobbere. Langt de fleste af dem er veluddannede og kan en masse ting, men vigtigst - de vil også gerne ud på arbejdsmarkedet igen og bruge deres evner.
|
Hej Morten