Vi skal have tegnet en stålkonstruktion i 3D og søger derfor en med Auto CAD evnerne iorden. Vi har en fysisk prototype klar og har måltegninger på papir, som 3D tegningerne skal laves udfra. Vi har desværre ikke selv værktøjerne til at lave 3D tegningerne, så kan du, eller kender du en der kan, så har vi måske brug for din hjælp
Send mig en mail eller giv mig et ring på 2711 8281, så vi kan aftale nærmere. Vi vil selvfølgelig gerne høre din timepris og hvornår du vil kunne gå igang...
Du kan få fat på mig, i forummet eller via PM - Jeg vil som sagt gerne hjælpe lidt med det du skal have lavet, hvis det ligger indenfor rimelighedens rammer. - Det hele foregår over mail. Jeg konstruerer, når "ånden" er over mig, i Inventor 11. men kan naturligvis konvertere til alle gængse formater. Styrkeberegning og Finite element analyse, vil jeg helst ikke.
Meen jeg er nød til at "punke" dig for opgavens omfang før jeg involvere mig. som sagt kun en lille opgave. Stik mig en skitse med relevante mål.
Det er ikke en meget stor opgave og bør ikke tage så lang tid. Vi har udførlige tegninger af konstruktionen i flad udfoldet version til brug for laserskæringen osv. Vi mangler simpelthen bare den 3D fil vi kan give til vores stålleverandør, så de kan smide det direkte ind i deres maskine.
Selve standeren er ca. H: 160 B: 46 D: 7 cm, men vi har ikke lyst til bare at sende dig alle tegninger, uden at vide hvem du er, beklager.
Hvis du fortsat mener du har tid/lyst/lejlighed til denne lille opgave og kan levere en 3D CAD tegning til vores stålleverandør, så bedes du ringe eller sende en email, med lidt yderligere oplysninger om timepris og starttidspunkt.
Alternativt - er der andre, der har mod på opgaven ?
Ved ikke om du har fundet en endnu ? men jeg har kontaktet en kammerat, som gerne vil tage opgaven, hvis den ikke er taget. Han kan kontaktes igennem hans hjemmesidehttp://www.reneandersen.dk