Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Mit navn er Mads Møller Nielsen, jeg er 19 år gammel og pt. har jeg sammen med min kollega André Kristensen gang i et nye projekt indenfor den elektroniske sport. Den elektroniske sport, er en sportsgren som mange måske ikke kender til, eller er 100% klar over hvor stort et netværk det egentlig er blevet. Det er nemlig sådan at den elektroniske sport er blevet ekstremt stor ikke blot i Danmark, men også internationalt. Her i landet er vi ikke nær så langt fremme som man er det i eks. Kina, Japan, Tyskland og USA hvor de større organisationer har egne kontorer og deres spillere på kontrakter med lønninger visse steder. Dermed ikke sagt at Danmark ikke er et stort netværk, som mange firmaer kan bruge til nye kunder, nye brugere eller hvad ved jeg.

Igennem vores projekt giver vi jer en ekstremt god mulighed for at få jeres navn frem indenfor en anden side af landet, end I måske normalt gør. Vi kan igennem vores elite gaming hold, vores kommende online ligaer indenfor forskellige spil og i særdeleshed blot igennem vores hjemmeside sikre jer en masse ny opmærksomhed, fra personer I måske ikke har fanget igennem andre samarbejder I måtte have.

ESport9, som vores projekt forresten er blevet døbt, er blot 5 måneder gammel. På de 5 måneder har vi formået at skabe os et fantastisk fundament for en fremtidig holdbar organisation. Foruden det at vi på de 5 måneder har formået at anskaffe os tre af landets bedste hold indenfor spillene (Counter Strike 1.6, Counter Strike: Source og Heroes of Newerth) For at fortælle lidt om interessen indenfor præcist disse tre spil var der til det netop afsluttede LAN Event DreamHack i Sverige, som også omtales på wikipedia er det europas største LAN-Event. Her var der i gennemsnit 2000 tilskuere til Counter Strike kampene, mens der på Livestream til HoN var i nærheden af 30.000 tilskuere til finalen.

Har dette interesse for dig eller dit firma kan jeg kontaktes, for yderligere informationer omkring vores projekt, vores verden og vores promoveringsmuligheder, per email mads@eSport9.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)