Kære Aminoer Hip hurra. |
Tillykke Sasa. Men af ren nysgerrighed: Hvad kan du bruge det til?
Tillykke Sasa. Men af ren nysgerrighed: Hvad kan du bruge det til? |
Ja hvad kan det egentligt bruges til? Min side er steget fra PR0 til PR4, men jeg synes da ikke der kommer væsentligt flere organiske hits fra google af den grund.... |
Nej - for den PR der kan udlæses i toolbaren har ikke noget at gøre med den interne PR og "trust", som Google benytter i forbindelse med ranking. Verden er fuld af eksempler på sites med PR0 eller PR1, der fuldstændigt outranker sites med PR 4-5-6 stykker. Da Sasa ikke skal sælge links fra sit site, var det, jeg blev nysgerrig efter, hvorfor der var så meget "hurra"på grund af det. |
Kunne du ikke kort fortælle om hvad man kan bruge det til og hvordan man for højere toolbar pagerank? Det er jo en form for bekræftelse på at noget at det linkbuilding man laver fører til noget, jeg er også gået fra 0-2 på en 3 måneder gammel side, selvom det ikke har rørt mine positioner i søgeord... |
Det gør det heller ikke, da PR ikke har den store effekt hvad placering i søgemaskinerne angår..;) |
Hej Thomas og alle. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
OK - jeg kan selv bedst lide den anerkendelse, der ligger i gode placeringer på ord, der konverterer. Og så må det for min skyld gerne være med en PR 0 side ;-) |