Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En julekalender?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har på det seneste kastet mig over, hvad jeg kunne tage mig til i ferien, når der ikke var det store at lave. Jeg ved godt, at der er lang tid til Jul; men det er altid godt at være på forkant, når tiden er der.

Mit koncept vil være, at jeg enten skriver en overordnet manuskript, som jeg vil sælge til et TV-selskab. Hvis det ikke lykkes kan jeg bare hurtig omskrive manuskriptet i en anden form og udgive det på nettet.

- Jeg kan dog også vælge at satse på at udgive det på nettet allerede i første omgang og bygge det op på den måde, at den bliver udgivet i skriftform, men på en måde, hvor der ikke er alt for mange samtaler mellem personerne. Udgivelser på nettet vel finanseres med sponsorer (?) eller reklamer.

Eller også kunne jeg gøre det lidt mere syret at udgive en mini-udgave af en tegneserie eller animation på nettet. Det vil dog kræve stort arbejde, så den lader jeg lige ligge. (Jeg er heller ikke selv den store tegner, så det bliver en smule svær at sætte i gang.)

Eneste problem vil være at finde et helt bestemt emne eller område som interesserer mange og vil tilkalde en stor skare af folk - og så selvfølgelig at skaffe sponsorer. 

Det hele ligger selvfølgelig på en plan, hvor det kun er overvejelser, derfor søger jeg også konstruktivt feedback. På forhånd tak! Skype-CoolSmile Yes

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AA

Jeg synes umiddelbart det lyder som et interessant projekt, men jeg har svært ved helt præcis at forstår hvad det er du vil lave: et julekalendermanus, ja - men til hvem? Og hvad det er ved ideen du vil have feedback på. Er det tidspunktet, valg af medier eller strategien?

Måske tager jeg fejl, men det virker ikke som om du ved hvad din julekalender skal handle om, men det er måske bare fordi du er bange for nogen skal snuppe din ide, og det er self. fair nok. Og så må jeg da sige at det lyder som en gangbar strategi.

Blot vil jeg sige: Være mere præcis i dit salgsskriv end du er her. :)

Held & lykke herfra.

Jon

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)